عزیزی, شهریار, & مقدسی, محمد. (1391). ارزیابی تاثیر شدت تبلیغات بر عملکرد شرکت در صنعت خودروسازی و موادغذایی ایران. پژوهشنامه بازرگانی, 17(65), 137-166.
MLA
شهریار عزیزی; محمد مقدسی. "ارزیابی تاثیر شدت تبلیغات بر عملکرد شرکت در صنعت خودروسازی و موادغذایی ایران". پژوهشنامه بازرگانی, 17, 65, 1391, 137-166.
HARVARD
عزیزی, شهریار, مقدسی, محمد. (1391). 'ارزیابی تاثیر شدت تبلیغات بر عملکرد شرکت در صنعت خودروسازی و موادغذایی ایران', پژوهشنامه بازرگانی, 17(65), pp. 137-166.
VANCOUVER
عزیزی, شهریار, مقدسی, محمد. ارزیابی تاثیر شدت تبلیغات بر عملکرد شرکت در صنعت خودروسازی و موادغذایی ایران. پژوهشنامه بازرگانی, 1391; 17(65): 137-166.