احسانپور، کبری؛ صادقی طاهره و صداقت، رضا (1392). بررسی وضعیت موجود و ارائه استراتژیهای مطلوب برای بهبود کارایی کانالهای توزیع پسته صادراتی استان کرمان با استفاده از مدل SWOT، مجله بینالمللی خشکبار، دوره 4، شماره 4، صص 23-15.
پورصادق، ناصر و سخاوتی، سیده یلدا (1392). بررسی همراستایی استراتژیهای سازمان با استراتژیهای بازاریابی در شرکتهای برتر صنایع غذایی کشور، آیندهپژوهی مدیریت (پژوهشهای مدیریت)، دوره 24، شماره 98، صص 13-1.
چاک. وای. گی. (1377). جهانگردی در چشم اندازی جامع، مترجمان، علی پارسائیان و سیدمحمد اعرابی، انتشارت دفتر پژوهشهای فرهنگی، چاپ اول، تهران.
حسینی، سید محمود؛ نکویی زاده، مریم و مخزن قدیمی، مریم (1390). تجزیهوتحلیل استراتژیهای بازاریابی شرکتهای خدماتی در دوران رکود، چشمانداز مدیریت بازرگانی (چشمانداز مدیریت (پیام مدیریت))، دوره 10، شماره 6 (پیاپی 39)، صص 139-117.
حبیبی، آرش؛ ایزدیار، صدیقه و سرافرازی، اعظم (1393). تصمیمگیری چندمعیاره فازی، انتشارات کتیبه گیل، تهران.
خویه، علی و احمدی، فهیمه (1391). مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، انتشارات افرند، چاپ اول.
فرهنگ، منوچهر (1383). مدیریت استراتژیک بازاریابی، جزوه درسی در مقطع کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی، تهران.
کاتلر، فیلیپ (1379). کاتلر در مدیریت بازار، مترجم عبدالرضا رضایی نژاد، انتشارات نشرفرا، چاپ اول، تهران.
کاتلر، فیلیپ و آرمسترانگ، گری (1388). اصول بازاریابی، ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺑﻬﻤﻦ ﻓﺮوزﻧﺪه، انتشارات آتروپات، چاپ 7.
منصورخاکی، مجیدرضا (1394). مروری بر روشهای بازاریابی بینالملل، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران.
مهدوی نیا، سید محمد و قدرت پور، بهروز (1384). کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری در افزایش فروش و حفظ مشتریان بیمه، پژوهشنامه بیمه، شماره 77، صص 60-45.
Ailawadi, K. L., & Farris, P. W. (2017). Managing Multi-and Omni-Channel Distribution: Metrics and Research Directions. Journal of Retailing, 93(1), 120-135.
Agatz, N. A., Fleischmann, M., & Van Nunen, J. A. (2008). E-fulfillment and multi-channel distribution– A review. European Journal of Operational Research, 187(2), 339-356.
Beritelli, P., Beritelli, P., Schegg, R., & Schegg, R. (2016). Maximizing online bookings through a multi-channel-strategy: Effects of interdependencies and networks. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 28(1), 68-88.
Coelho, F., & Easingwood, C. (2005). Determinants of multiple channel choice in financial services: an environmental uncertainty model. Journal of Services Marketing, 19(4), 199-211.
Day, G. S. (2011). Closing the marketing capabilities gap. Journal of Marketing, 75, 183–195.
Kabadayi, S. (2011). Choosing the right multiple channel system to minimize transaction costs. Industrial Marketing Management, 40(5), 763-773.
Kireyev, P., Kumar, V., & Ofek, E. (2017). Match your own price? self-matching as a retailer’s multichannel pricing strategy. Marketing Science.
Ko, J., Ko, E., & Chun, E. (2017). Channel attributes of traditional market-based fashion brands and consumers’ multi-channel shopping orientation. Journal of Global Fashion Marketing, 8(2), 125-142.
Lihra, T. & Graf, R. (2007). Multi-channel communication and consumer choice in the household furniture buying process. Direct Marketing: An International Journal, 1(3), 146-160.
Mikhailov, L. (2003). Deriving priorities from fuzzy pairwise comparison judgements. Fuzzy sets and systems, 134(3), 365-385.
Neslin, St. A., Dhruv,G., Robert, L., Venkatesh, S., Marije, L., Teerling, S., Thomas, C. (2006). Challenges and opportunities in multichannel customer management. Journal of Service Research, 9(2), 95-112.
Saaty, T. L. (1993). The analytic hierarchy process: a 1993 overview. Central European Journal of Operation Research and Economics, 2(2), 119-137.
Saaty, T. L. (1996). The analytic network process: decision making with dependence and feedback; the organization and prioritization of complexity. Rws publications.
Saaty, T. L. (2008). Decision making with the analytic hierarchy process. International Journal of Services Sciences, 1(1), 83-98.
Zhang, H., Vorobeychik, Y., & Procaccia, A. D. (2017, May). Multi-Channel Marketing with Budget Complementarities. In Proceedings of the 16th Conference on Autonomous Agents and MultiAgent Systems (pp. 1232-1240). International Foundation for Autonomous Agents and Multiagent Systems.
Zadeh, L. A. (1968). Probability measures of fuzzy events. Journal of Mathematical Analysis and Applications, 23(2), 421-427.