احمدی، پ، خدامی، س و تقوی شوازی، ا. (1388)؛ «برندینگ، قلب استراتژیهای تجاری»، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال اول، ش اول، صص44-23.
پرهیزگار، م.، ابراهیمی عابد، م. (1391)؛ «بررسی ابعاد ارزش ویژه برند در مدل آکر بر ارزش برند از دید مصرفکننده (مطالعه موردی برند سامسونگ)»، دوماهنامه بررسیهای بازرگانی، سال دهم، ش 53.
سرمد، ز؛ بازرگان، ب و حجازی، ا. (1386)؛ روشهای تحقیق در علوم رفتاری، نشر آگه، ص 52.
دهقانی سلطانی، م، محمدی؛ ا. پوراشرف و همکاران (2013)؛ «بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرفکنندگان از توسعه برند»، فصلنامه علمی ـ پژوهشی مدیریت بازرگانی، ش 5 (1)، صص 85-104.
زرافشان، س. (1392)؛ «نگاشت شبکه وابستگیهای برند نزد مشتریان با استفاده از روش نقشه مفهومی برند، مورد مطالعاتی: بانک ملت»، پایاننامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی دانشگاه مجازی مهر البرز، 36-64.
رضائی، ع؛ اقاجانی، ح؛ یحییزاده فر، م. (1394)؛ «اولویتبندی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان شرکت کاله»، تحقیقات بازاریابی نوین، دوره 5، ش 1، صص 219-234.
فرهادی نهاد، ر، حسینی، ح. (1391)؛ «شناسایی مقیاسهای سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه»، فصلنامه اندازهگیری تربیتی، ش 3 (8)، صص 109-132.
میرابی، و. (1388)؛ «مطالعه و تعیین اثر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه»، مجله پژوهشهای مدیریت، ش 82، صص 85-136.
Aaker, D. A. (1991); Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name. New York: The Free Press.
Aaker, D. A. (1996b); “Measuring Brand Equity across Products and Markets”, California Management Review , no. 38(3), pp. 102-120.
Anderson, J. R. (1983); “A Spreading Activation Theory of Memory”, Journal of Verbal Learning and Verbal Behavior, no. 22(3), pp. 261-295.
Brownstein, S. A. (2013); Bayesian Network Analysis of Brand Concept Maps (Doctoral dissertation, Arizona State University).
Campbell, M. C. (2002); “Building Brand Equity”, International Journal of Medical Marketing, no. 2(3), pp. 208-218.
Celine, B., & Charles, P. M. (2006); Brand Concept Maps: A New Approach to Market Segmentation. HEC-ULg (11 August).
CIE, C. (2004); “TC8-01 Technical Report. A Colour Appearance Model for Color Management Systems: CIECAM02”, Tech. Rep.(CIE, 2004).
Davis, S. (2002); “Brand Asset Management: How Businesses Can Profit from the Power of Brand”, Journal of Consumer Marketing, no. 19(4), pp. 351-358.
Dean, D. H. (2004); “Evaluating Potential Brand Associations through Conjoint Analysis and Market Simulation”, Journal of Product & Brand Management, no. 13(7), pp. 506-513.
Dillon, W. R., Madden, T. J., Kirmani, A., & Mukherjee, S. (2001); “Understanding What’s in a Brand Rating: A Model for Assessing Brand and Attribute Effects and Their Relationship To Brand Equity”, Journal of Marketing Research, no. 38, pp. 415-429.
Elkhani Naeimeh, Soltani Sheida, Moazen Jamshidi Mir Hadi (2014); “Examining a Hybrid Model for E-Satisfaction and E-Loyalty to E-Ticketing on Airline Websites”, Journal of Air Transport Management, vol. 37, pp. 36-44.
Farquhar, P. (1989); “Managing Brand Equity”, Marketing Research, vol. 1, pp. 24-33.
Henderson, G. R., Iacobucci, D., & Calder, B. J. (1998); “Brand Diagnostics: Mapping Branding Effects Using Consumer Associative Networks”, European Journal of Operational Research, no.111(2), pp. 306-327.
Joiner, C. (1998); “Concept Mapping Marketing: A Research Tool for Uncovering Consumers’ Knowledge Structure Associations”, Advances in Consumer Research, no. 25, pp. 311-32.
John, D. R., Loken, B., Kim, K., & Monga, A. B. (2006); Brand Concept Maps: A Methodology for Identifying Brand Association Networks”, Journal of Marketing Research, no. 33, pp. 549-563.
Keller, K. L. (1993); “Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer-Based Brand Equity”, Journal of Marketing, vol. 57, pp. 1-22.
Keller, K. L. (2003); “Brand Synthesis: The Multidimensionality of Brand Knowledge”, Journal of Consumer Research 29, no. 4, pp. 595-600.
Novak, J. D., & Canas, A. J. (2008); The Theory Underlying Concept Maps and How To Construct and Use Them.
Novak, J. D., & Gowin, D. B. (1984); Learning How To Learn. New York, NY: Cambridge University Press.
Ruiz-Primo, Araceli, M., & Shavelsoni, R. J. (1996); “Problems and Issues in the Use of Concept Maps in Science Assesment”, Journal of Research in Science Teaching, no. 33, pp. 569-600.
Schnittka, O., Sattler, H., & Zenker, S. (2012); “Advanced Brand Concept Maps: A New Approach for Evaluating the Favorability of Brand Association Networks”, International Journal of Research in Marketing, no. 29(3), pp. 265-274.
Shin, S. (2011); Application of Brand Concept Maps to Gap Inc (Doctoral Dissertation, University of Georgia).
Zaltman, G. (1997); “Rethinking Market Research: Putting People Back in”, Journal of Marketing Research, no. 35, pp. 424-437.