نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 استادیار گروه مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا
2 دانشیار گروه اقتصاد و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا
3 کارشناس ارشد بازاریابی
عنوان مقاله [English]
نویسندگان [English]
امیرشاهی, میراحمد, پدرام, مهدی, & پارسا, سمانه. (1390). بررسی پذیرش تعمیم برند با استفاده از مدل Logit. پژوهشنامه بازرگانی, 16(61), 167-188.
میراحمد امیرشاهی; مهدی پدرام; سمانه پارسا. "بررسی پذیرش تعمیم برند با استفاده از مدل Logit". پژوهشنامه بازرگانی, 16, 61, 1390, 167-188.
امیرشاهی, میراحمد, پدرام, مهدی, پارسا, سمانه. (1390). 'بررسی پذیرش تعمیم برند با استفاده از مدل Logit', پژوهشنامه بازرگانی, 16(61), pp. 167-188.
امیرشاهی, میراحمد, پدرام, مهدی, پارسا, سمانه. بررسی پذیرش تعمیم برند با استفاده از مدل Logit. پژوهشنامه بازرگانی, 1390; 16(61): 167-188.