نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور
2 دانشجوی دکتری مدیریت راهبردی دانشگاه پیام نور
عنوان مقاله [English]
نویسندگان [English]
دانایی, حبیباله, محمودی میمندی, محمد, حسینی, میرزاحسن, & وزیرزنجانی, حمیدرضا. (1391). تدوین مدل ارزیابی مدیریت روابط با مشتری. پژوهشنامه بازرگانی, 16(64), 149-186.
حبیباله دانایی; محمد محمودی میمندی; میرزاحسن حسینی; حمیدرضا وزیرزنجانی. "تدوین مدل ارزیابی مدیریت روابط با مشتری". پژوهشنامه بازرگانی, 16, 64, 1391, 149-186.
دانایی, حبیباله, محمودی میمندی, محمد, حسینی, میرزاحسن, وزیرزنجانی, حمیدرضا. (1391). 'تدوین مدل ارزیابی مدیریت روابط با مشتری', پژوهشنامه بازرگانی, 16(64), pp. 149-186.
دانایی, حبیباله, محمودی میمندی, محمد, حسینی, میرزاحسن, وزیرزنجانی, حمیدرضا. تدوین مدل ارزیابی مدیریت روابط با مشتری. پژوهشنامه بازرگانی, 1391; 16(64): 149-186.