دیواندری, علی, کرمانشاه, علی, & اخلاصی, امیر. (1391). ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژههای تفریحی، اقامتی، گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر دادهها. پژوهشنامه بازرگانی, 17(65), 27-64.
MLA
علی دیواندری; علی کرمانشاه; امیر اخلاصی. "ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژههای تفریحی، اقامتی، گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر دادهها". پژوهشنامه بازرگانی, 17, 65, 1391, 27-64.
HARVARD
دیواندری, علی, کرمانشاه, علی, اخلاصی, امیر. (1391). 'ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژههای تفریحی، اقامتی، گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر دادهها', پژوهشنامه بازرگانی, 17(65), pp. 27-64.
VANCOUVER
دیواندری, علی, کرمانشاه, علی, اخلاصی, امیر. ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژههای تفریحی، اقامتی، گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر دادهها. پژوهشنامه بازرگانی, 1391; 17(65): 27-64.