نوع مقاله : مقاله پژوهشی
عنوان مقاله [English]
. (1391). تاثیر شخصیت نام تجاری و شهرت سازمان بر شکلگیری ارزش ویژه نام تجاری. پژوهشنامه بازرگانی, 16(63), 169-192.
. "تاثیر شخصیت نام تجاری و شهرت سازمان بر شکلگیری ارزش ویژه نام تجاری". پژوهشنامه بازرگانی, 16, 63, 1391, 169-192.
. (1391). 'تاثیر شخصیت نام تجاری و شهرت سازمان بر شکلگیری ارزش ویژه نام تجاری', پژوهشنامه بازرگانی, 16(63), pp. 169-192.
. تاثیر شخصیت نام تجاری و شهرت سازمان بر شکلگیری ارزش ویژه نام تجاری. پژوهشنامه بازرگانی, 1391; 16(63): 169-192.