TY - JOUR ID - 9131 TI - تاثیر شخصیت نام تجاری و شهرت سازمان بر شکل‌گیری ارزش ویژه نام تجاری JO - پژوهشنامه بازرگانی JA - IJTS LA - fa SN - 1735-0794 AU - موتمنی, علیرضا AU - مرادی, هادی AU - همتی, امین AD - عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی AD - کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی Y1 - 2012 PY - 2012 VL - 16 IS - 63 SP - 169 EP - 192 DO - N2 - UR - https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_9131.html L1 - https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_9131_37bc5aa6c4e03cf0d7805d523b58ebec.pdf ER -