خلیلیشجاعی, وهاب, & خدادادحسینی, سیدحمید. (1392). برندسازی یکپارچه با رویکرد جهانی شدن بازار با استفاده از تئوری مفهوم سازی بنیادی. پژوهشنامه بازرگانی, 17(68), 175-200.
MLA
وهاب خلیلیشجاعی; سیدحمید خدادادحسینی. "برندسازی یکپارچه با رویکرد جهانی شدن بازار با استفاده از تئوری مفهوم سازی بنیادی". پژوهشنامه بازرگانی, 17, 68, 1392, 175-200.
HARVARD
خلیلیشجاعی, وهاب, خدادادحسینی, سیدحمید. (1392). 'برندسازی یکپارچه با رویکرد جهانی شدن بازار با استفاده از تئوری مفهوم سازی بنیادی', پژوهشنامه بازرگانی, 17(68), pp. 175-200.
VANCOUVER
خلیلیشجاعی, وهاب, خدادادحسینی, سیدحمید. برندسازی یکپارچه با رویکرد جهانی شدن بازار با استفاده از تئوری مفهوم سازی بنیادی. پژوهشنامه بازرگانی, 1392; 17(68): 175-200.