TY - JOUR ID - 6311 TI - برندسازی یکپارچه با رویکرد جهانی شدن بازار با استفاده از تئوری مفهوم سازی بنیادی JO - پژوهشنامه بازرگانی JA - IJTS LA - fa SN - 1735-0794 AU - خلیلی‌شجاعی, وهاب AU - خدادادحسینی, سیدحمید AD - دکترای مدیریت بازرگانی بین‌الملل دانشگاه تربیت مدرس AD - دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس Y1 - 2013 PY - 2013 VL - 17 IS - 68 SP - 175 EP - 200 DO - N2 - UR - https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_6311.html L1 - https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_6311_438d8076de8289269aba87d0e566825f.pdf ER -