نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
2 دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
3 استادیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
عنوان مقاله [English]
نویسندگان [English]
سیدجوادین, سیدرضا, دیواندری, علی, & اسفیدانی, محمدرحیم. (1392). الگوی رفتار مصرفکننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی لوازم خانگی ایران. پژوهشنامه بازرگانی, 18(69), 159-182.
سیدرضا سیدجوادین; علی دیواندری; محمدرحیم اسفیدانی. "الگوی رفتار مصرفکننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی لوازم خانگی ایران". پژوهشنامه بازرگانی, 18, 69, 1392, 159-182.
سیدجوادین, سیدرضا, دیواندری, علی, اسفیدانی, محمدرحیم. (1392). 'الگوی رفتار مصرفکننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی لوازم خانگی ایران', پژوهشنامه بازرگانی, 18(69), pp. 159-182.
سیدجوادین, سیدرضا, دیواندری, علی, اسفیدانی, محمدرحیم. الگوی رفتار مصرفکننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی لوازم خانگی ایران. پژوهشنامه بازرگانی, 1392; 18(69): 159-182.