ابزری، م.؛ ب. رنجبران؛ س. فتحی و ح. قربانی (1388)؛ »تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت 25 ـ هتلداری»، چشمانداز مدیریت، ش. 31، ص. 42.
بحرینیزاده، منیجه (1385)؛ «مدلی برای ارزشگذاری علائم تجاری از دیدگاه مصرفکنندگان». فصلنامه علوم مدیریت ایران، ش.4.
پورامید، بهناز (1391)؛ « ارزیابی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند محصولات لوازم خانگی پارس خزر از دیدگاه مصرفکنندگان خانم». پایاننامه کارشناسی ارشد، تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی.
مؤمنی، م. (1387)؛ تحلیلهای آماری با استفاده از نرمافزار SPSS، انتشارات کتاب نو، چاپ دوم، ص221
خدابخش گرگانی، فاطمه (1389)؛ «تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتریان شعب شرکتهای بیمه ایران در سطح شهر تهران»، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده حسابداری و مدیریت.
دیواندری، ع.؛ م. حقیقی؛ ا. الهیاری و ت. باقری (1388)؛ «بهبود ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری توسط ایجاد تصور از مزیتهای کارکردی و غیر کارکردی»، چشمانداز مدیریت، ش. 30، ص48.
سید جوادین، سید رضا و راحیل شمس (1386)؛ «عوامل تعیینکننده ارزش ویژه برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان»، پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی، ش. 25، ص 74.
عباسی، محمدرضا و صبور صالحی (1389)؛ «اثر بازاریابی داخلی بر مشتریمداری در صنعت بیمه مورد مطالعه: شرکتهای بیمه در سطح شهر تهران»، پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه سابق)، سال بیست و ششم، ش. 2، شماره مسلسل 102، ص 145.
مشبکی، اصغر و ابوذر زنگویی نژاد (1387)؛ «طراحی مدل هوشمندی رقابتی مبتنی بر هوشمندی رقابتی ساختاری سازمانی»، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، ش. 49 ، صص 179-171.
نجف بیگی، رضا و آزاده اردشیری چم (1389)؛ «ارزیابی قابلیتهای نام تجاری در صنایع غذایی کشور»، فصلنامه علوم، ش.21.
یزدانی، حمیدرضا؛ علی زارع میرکآباد؛ محمدحسین نصیری و مهدی اسدنژاد (1390)؛ «بررسی رابطه مشتریگرایی و رفتار شهروندی سازمانی»، مجله چشمانداز مدیریت بازرگانی، ش.6.
Aaker, D. A. & K. L. Keller (1990); “Consumer Evaluations of Brand Extensions”, The Journal of Marketing, pp.27-41.
Agarwal, S.; M. Krishna Erramilli & C. S. Dev (2003); “Market Orientation and Performance in Service Firms: Role of Innovation”, Journal of Services Marketing, no.17(1), pp.68-82.
Bahadir, S. C.; S.G. Bharadwaj & R. K. Srivastava (2008); “Financial Value of Brands in Mergers and Acquisitions: Is Value in the Eye of the Beholder?”, Journal of Marketing, no.72(6), pp.49-64.
Dimofte, C. V.; J. K. Johansson & R. P. Bagozzi (2010); “Global Brands in the United States: How Consumer Ethnicity Mediates the Global Brand Effect”, Journal of International Marketing, no.18(3), pp.81-106.
Drucker, P. F. (1984); “The Discipline of Innovation”, Harvard Business Review, no.63(3), pp.67-72.
Eisingerich, A. B. & G. Rubera (2010); “Drivers of Brand Commitment: A Cross-national Investigation”. Journal of International Marketing, no.18(2), pp.64-79.
Fornell, C. & D. F. Larcker (1981); “Evaluating Structural Equation Models with Unobservable Variables and Measurement Error”. Journal of Marketing Research, pp.39-50.
Fuchs, C. & A. Diamantopoulos (2010); “Evaluating the Effectiveness of Brand-Positioning Strategies from a Consumer Perspective”. European Journal of Marketing, no.44(11/12), pp.1763-1786.
Griffith, D. A. & R. F. Lusch (2007); “Getting Marketers To Invest in Firm-specific Capital”. Journal of Marketing, no.71(1), pp.129-145.
Hair, J. F.; W.C. Black; B. J. Babin; R.E. Anderson & R.L. Tatham (2006); Multivariate Data Analysis (Vol. 6). Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall.
Hitt, M. A.; L. Biermant; K. Shimizu & R. Kochhar (2001); “Direct and Moderating Effects of Human Capital on Strategy and Performance in Professional Service Firms: A Resource-based Perspective”. Academy of Management Journal, no.44(1), pp.13-28.
Hughes, P. & R. E. Morgan (2008); “Fitting Strategic Resources with Product-Market Strategy: Performance Implications”, Journal of Business Research, no.61(4), pp.323-331.
Keller, K. L. (2003); “Brand Synthesis: The Multidimensionality of Brand Knowledge”. Journal of Consumer Research, no.29(4), pp.595-600.
Kidwell, B.; D. M. Hardesty & T. L. Childers (2008); “Consumer Emotional Intelligence: Conceptualization, Measurement, and the Prediction of Consumer Decision Making”, Journal of Consumer Research, no.35(1), pp.154-166.
Lai, C. S., Chiu, C. J., Yang, C. F., & D. C. Pai (2010); “The Effects of Corporate Social Responsibility on Brand Performance: The Mediating Effect of Industrial Brand Equity and Corporate Reputation”, Journal of Business Ethics, no.95(3), pp.457-469.
Lings, I. N. & G. E. Greenley (2010); “Internal Market Orientation and Marker-orientation Behaviours”, Journal of Service Management, no. 21 (3), pp. 322-324.
Macrae, C. (1996); “Re-thinking Brand Management: The Role of 'Brand Chartering'”. Marketing Intelligence & Planning, no. 14(7), pp. 46-55.
Morgan, N. A., Slotegraaf, R. J. & D. W. Vorhies (2009); “Linking Marketing Capabilities with Profit Growth”, International Journal of Research in Marketing, no.26(4), pp.284-293.
Nath, P. & V. Mahajan (2011); “Marketing in the C-suite: A Study of Chief Marketing Officer Power in Firms’ Top Management Teams”, Journal of Marketing, no.75(1), pp.60-77.
O’Cass, A. & L. V. Ngo (2007); “Balancing External Adaptation and Internal Effectiveness: Achieving Better Brand Performance”, Journal of Business Research, no.60(1), pp.11-20.
Orr, L. M., Bush, V. D. & D. W. Vorhies (2011); “Leveraging Firm-level Marketing Capabilities with Marketing Employee Development”, Journal of Business Research, no.64(10), pp.1074-1081.
Özsomer, A. (2012); “The Interplay between Global and Local Brands: A Closer Look at Perceived Brand Globalness and Local Iconness”, Journal of International Marketing, no. 20(2), pp.72-95.
Özsomer, A. & S. Altaras (2008); “Global Brand Purchase Likelihood: A Critical Synthesis and an Integrated Conceptual Framework”, Journal of International Marketing, no.16(4), pp.1-28.
Pimpakorn, N. and G. P. Patterson (2010); “Customer-Orientation Behavior of Front-line Service Employees: The Need to Be Both Willing and Able”, Australasian Marketing Journal, vol. 18, pp 57-65. Schmidt, F. L., Hunter, J. E., Outerbridge, A. N. & S. Goff (1988); “Joint Relation of Experience and Ability with Job Performance: Test of Three Hypotheses”, Journal of Applied Psychology, no.73(1), pp.46.
Thelen, S. T., Yoo, B. & V. P. Magnini (2011); An Examination of Consumer Sentiment toward Offshored Services”, Journal of the Academy of Marketing Science, no.39(2), pp.270-289.
Verhoef, P. C.; P.S. Leeflang; J. Reiner; M. Natter; W. Baker; A. Grinstein & J. Saunders (2011); “A Cross-national Investigation into the Marketing Department’s Influence within the Firm: Toward Initial Empirical Generalizations”, Journal of International Marketing, no.19(3), pp.59-86.
Weerawardena, J., O’Cass, A. & C. Julian (2006); “Does Industry Matter? Examining the Role of Industry Structure and Organizational Learning in Innovation and Brand Performance”, Journal of Business Research, no.59(1), pp.37-45.
Westjohn, S. A., Singh, N. & P. Magnusson (2012); “Responsiveness to Global and Local Consumer Culture Positioning: A Personality and Collective Identity Perspective”, Journal of International Marketing, no.20(1), pp.58-73.