الهی, شعبان, قنبری, محمدحسام, & شایان, علی. (1391). تعیین عوامل موثر در پذیرش فناوری موبایل بانک از سوی مشتریان. پژوهشنامه بازرگانی, 16(63), 27-49.
MLA
شعبان الهی; محمدحسام قنبری; علی شایان. "تعیین عوامل موثر در پذیرش فناوری موبایل بانک از سوی مشتریان". پژوهشنامه بازرگانی, 16, 63, 1391, 27-49.
HARVARD
الهی, شعبان, قنبری, محمدحسام, شایان, علی. (1391). 'تعیین عوامل موثر در پذیرش فناوری موبایل بانک از سوی مشتریان', پژوهشنامه بازرگانی, 16(63), pp. 27-49.
VANCOUVER
الهی, شعبان, قنبری, محمدحسام, شایان, علی. تعیین عوامل موثر در پذیرش فناوری موبایل بانک از سوی مشتریان. پژوهشنامه بازرگانی, 1391; 16(63): 27-49.