امانی، جواد، خضری آذر، هیمن و محمودی، حجت (1391). معرفی مدلیابی معادلات ساختاری به روش حداقل مجذورات جزئی(PLS-PM)، مجله برخط دانش روانشناختی، سال اول، شماره 1، صص 55-41.
ابویی، محمد حسین، فلاح نژاد، محمد صابر و موبد، فرشید (1394). شناسایی عوامل موثر بر رضایت تأمینکنندگان شرکتهای پخش مواد غذایی، فصلنامه علمی-ترویجی مدیریت زنجیرهتأمین، سال هفدهم، شماره 47، صص 69-62.
اسماعیلی، علیار، حری، محمد صادق و ترابیان، رودابه (1393). ارزیابی کارایی شاخص رضایت مشتری در بانکداری الکترونیکی بااستفاده ازمدل تحلیل پوششی دادههای فازی، فصلنامه توسعه مدیریت پولی و بانکی، سال دوم، شماره 4، صص 22-1.
تقوی فرد، محمد تقی، نعمت، مسرت و صنیعی منفرد، محمد علی (1390). مدل پیشبینی رفتار خرید مجدد مشتریان( مورد مطالعه: شرکت خدمات دهنده اینترنت)، مجله مدیریت بازرگانی، سال سوم، شماره 4، صص 74-55.
جعفری نیا، سعید و درویشون نژاد، رسول (1393). بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری، فصلنامه مدیریت سازمانهای دولتی، سال دوم، شماره 2، صص 65-51.
دیواندری، علی و دلخواه، جلیل (1384). تدوین و طراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری و اندازه رضایتگیری رضایتمندی مشتریان بانک ملت براساس آن، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، سال دهم، شماره 37، صص 223-185.
سردار، سهیلا (1396). مدل ساختار علیت کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد خرید مجدد با میانجیگری رضایت مشتریان (مورد مطالعه :داروخانههای شهر تهران)، مدیریت بهداشت و درمان، سال هشتم، شماره 1، صص 45-37.
سلطانی، مرتضی، اسفیدانی، محمد رحیم و نجات، سهیل (1396). تاثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیهای، چشم انداز مدیریت بازرگانی، سال پانزدهم، شماره 1، صص 196-179.
صدقی، عباس، سید جوادین، سید رضا، مطلبی، داود، حسینی، سید جابر و یزدانی، حمید رضا (1388). بررسی مقایسهای مدلهای شاخص رضایت مشتری و ارائه مدلی برای سنجش رضایت مودیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، نشریه مدیریت بازرگانی، سال اول، شماره 2، صص 118-101.
ضیائی، زهرا گلریز و مقدسی، رضا (1393). برآورد شاخص رضایت مشتری فروشگاه های عرضه مواد غذایی، مطالعه موردی : بازارهای ارزاق عمومی شهرداری مشهد، رساله دکتری رشته اقتصاد کشاورزی، گرایش سیاست و توسعه کشاورزی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، .
محمدی، اسماعیل (1382). مشتریمداری و تکریم ارباب رجوع، نشر پارسا، تهران.
مرتضوی، سعید و حدادیان، علیرضا (1384). سنجش و تعیین شاخص رضایتمندی مشتریان واسط (توزیع کنندگان) با روش ترکیبی CSM و شاخص CSI (مطالعه موردی شرکت شهد ایران)، پیام مدیریت، سال چهارم، شماره16، صص 60-37.
الوانی، سید مهدی و سعیدپناه، مسعود (1393). بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت با وفاداری مشتریان با استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری، مجله مدیریت توسعه و تحول، ویژه نامه، صص 12-1.
Allen, D.R., & Rao, T.R. (2000). Analysis of customer satisfaction data, ASQ quality press, Milwaukee.
Chiguvi, D., & Guruwo, P. T. (2017). Impact of customer satisfaction on customer loyalty in the banking sector, International Journal of Scientific Engineering and Research, 5(2):55-63.
Gong, T., & Yi, Y. (2018). The effect of service quality on customer satisfaction, loyalty, and happiness in five Asian countries, Psychology and Marketing, 35(6):427-442.
Grigaliūnaitė, V., & Pilelienė, L. (2013). Customer satisfaction with catering services in Lithuania, Regional Formation and Development Studies, 3(11):75-88.
Johnson, M., Cha, J., Andreassen, T. W., & Gustafsson, A. (2001). The evolution and future of national customer satisfaction index models, Journal of Economic Psychology, 22(2):217-245.
Kelsey, K.D., & Bond, J. A. (2001). A model of measuring customer satisfaction within an academic center of excellence, Managing Service Quality, 11(5):359-368.
Nobar, H., & Rostamzadeh, R. (2018). The impact of customer satisfaction, customer experience and customer loyalty on brand power: empirical evidence from hotel industry. Journal of Business Economics and Management, 19(2):417-430.
Oliver, R. L. (1993). A conceptual model of service quality and service satisfaction: compatible goals and different concepts, in Swart, T. A., Bowen, D. E., & Brown, S. W. (Eds.) Advances in Service Marketing and Management, JAI Press, Greenwich, CT, 14(2/3):65-86.
Terblanche, N.S., & Hofmeyr, J. (2005). A study of two customer retention measures: The American customer satisfaction index and the conversion model, ANZMAC conference: relationship marketing (consumer).
Xue, L., & Yang, C. (2008). An exploratory study of customer satisfaction based on ACSI model: An application to the No.2 bus service in Gävle of Sweden, Master’s thesis in management of logistics and innovative production, University of Gavle, Gavle, Sweden.