کلیدواژه‌ها = %D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%AA %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C %2F %D9%85%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%A7 %D9%88 %D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7 %2F %D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87 %D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C %2F %D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C %2F %D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%D9%84
ارائه مدلی مرتبط با پیشایندها و پیامدهای تجربیات درون‌فروشگاهی: رویکرد ترکیبی

دوره 24، شماره 96، مهر 1399، صفحه 1-32

مجید میرویسی؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی؛ حسین وظیفه دوست؛ روح الله زابلی