کلیدواژه‌ها = %D8%B4%D8%B1%DA%A9 %D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C %D9%BE%D8%AE%D8%B4 %2F %DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C %D9%81%D9%86%DB%8C %2F %D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84 %D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%B4%DB%8C %D8%AF%D8%A7%D8%AF %D9%87%D9%87%D8%A7 %D9%88 %D8%B1%D9%88%D8%B4 %D9%86%D8%A7%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C
بررسی و ارزیابی کارایی شرک تهای پخش در ایران با استفاده از مدل برنام هریزی ریاضی

دوره 15، شماره 59، شهریور 1390، صفحه 107-135

امیررضا سوری؛ احمد تشکینی؛ صادق داداشی