آذر، ع؛ رستمی، م و صفری، م (1392). تحلیل مقایسهای عوامل مؤثر در قیمتگذاری زیر ارزش ذاتی در عرضه عمومی اولیه سهام شرکتهای دولتی و غیردولتی؛ مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران در سالهای 1380 تا 1388. اندیشه مدیریت راهبردی(7)، 157-185.
اسکندری، ح (1394). روشهای عرضه اولیه اوراق بهادار. بورس، 125و126، 42-49. بازیابی از بورس اوراق بهادار تهران.
افلاطونی، ع. (1392). تجزیه و تحلیل آماری با Eviews در تحقیقات حسابداری و مدیریت مالی. تهران: ترمه.
افلاطونی، ع و نیکبخت، ل (1389). کاربرد اقتصاد سنجی در تحقیقات حسابداری، مدیریت مالی و علوم اقتصادی. تهران: ترمه.
امیرشاهی، م؛ شیرازی، م و سیاه تیری، و (1386). تعیین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم سرمایهگذاران بورس اوراق بهادار تهران. فصلنامه علوم مدیریت ایران، 2(8)، 159-179.
باقرزاده، س (1384). عوامل مؤثر بر بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران. تحقیقات مالی(19)، 25-64.
باقرزاده، س؛ نیکبخت، م و نوروش، ا (1390). عوامل مؤثر بر بازده کوتاهمدت سهام عرضههای عمومی اولیه (IPOs) در بورس اوراق بهادار تهران. پژوهشهای مدیریت در ایران، 15(1)، 77-107.
خداپرستی، ص؛ زمانیان؛ غ و سنگینیان، ع (1393). عوامل مؤثر بر بازده کوتاهمدت و بلندمدت سهام عرضه شده در عرضههای اولیه در بورس اوراق بهادار تهران. پژوهشهای تجربی حسابداری، 11(3)، 177-198.
خلیلی عراقی، م و اسماعیلی، م (1393). بررسی تاثیر عوامل موثر بر بیش واکنشی کوتاهمدت در عرضه اولیه سهام بورس اوراق بهادار تهران. فصلنامه علمی پژوهشی دانش سرمایهگذاری، 3(11)، 47-64.
دستگیر، م و علیخانی بوانی، م (1385). عرضه اولیه سهام پدیده ارزان فروشی سهام و فرضیات مرتبط با آن. بورس، 58، 30-33.
دلاور، ع (1385). روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی. تهران: ویرایش
رهبری، ن (1392). بررسی عوامل موثر بر بازده بلندمدت غیر عادی سهام مشمول عرضه عمومی اولیه: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تهران، پردیس البرز.
سجادی، س؛ فرازمند، ح و گرگی زاده، م (1389). رابطه بین هزینه تبلیغات و ارزش شرکت با معیار tobin’s Q. فصلنامه بورس اوراق بهادار، 9، 115-130.
عزیزخانی، م و خدادادی، ن (1387). بررسی تأثیر هزینه تبلیغات بر ارزش نامشهود واحد تجاری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. مطالعات تجربی حسابداری مالی، 24، 53-78.
قالیباف اصل، ح؛ صادقی دمنه، ر و کلانتری دهقی، م (1391). رابطه قیمتگذاری کمتر از حد و نقدشوندگی سهام بعد از عرضه عمومی اولیه در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران. فصلنامه علمی پژوهشی دانش مالی تحلیل اوراق بهادار(15)، 13-29.
مداح اصل، آ و ملکی، ر (1387). عرضهی اولیه اوراق بهادار. بازیابی از بورس اوراق بهادار تهران.
هیبتی، ف و مرادی، ز (1389). قیمتگذاری سهام در عرضه اولیه در بورس اوراق بهادار تهران. مطالعات مالی، 9، 19-48.
Agathee, U., Sannassee, R., & Brooks, C. (2012). The underpricing of IPOs on the stock exchange of Mauritius. Research in International Business and Finance, 26, 281-303.
Candemir, A., & Zalluhoglu, A. (2011). The effect of marketing expenditures during financial crisis. Procedia Social and Behavioral Sciences, 24, 291-299.
Chan, S., Martin, J., & Kensinger, J. (1990). Corporate research and development expenditures and share value. Journal of Financial Economics, 26, 255-276.
Chauvin , K., & Hirschey, M. (1993). Advertising, R&D Expenditures and the Market Value of the Firm. Financial Management, 22(4), 128-140.
Chemmanur, T., & Yan, A. (2009). Product market advertising and newe quity issues. Journal of Financial Economics, 92, 40-65.
Chemmanur, T., & Yan, A. (2010). Product Market Advertising, IPO Valuation, and Longrun Stock Returns.
Cook, V. J., Moult, W., & Spaeth, J. (2007). Marketing Meets Finance. Retrieved from Cook, Victor J. and Moult, William and Spaeth, Jim, Marketing Meets Finance (January 27, 2007). Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=959862 or http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.959862
Dinner, I., Mizik, N., & Lehmann, D. (2009). The Unappreciated value of marketing: the moderating role of changes in marketing and r&d spending on valuation of earnings reports. Marketing Science Institute.
Doukas, J., & Switzer, L. (1992). The stock Market’s valuation of R&D spending and market concentration. Journal of Economics and Business, 44, 95-114.
Fine, M. (2012). The role of advertising and information asymmetry on firm performance. Florida Atlantic University.
Fine, M., Gleason, K., & Mullen, M. (2017). Marketing spending and aftermarket performance of IPO firms. Marketing Intelligence & Planning, 35(4).
Gleason, K., & Klock, M. (2006). Intangible capital in the pharmaceutical and chemical industry. The Quarterly Review of Economics and Finance, 46, 300-314.
Hanssens, D., Wang, F., & Zhang, X.-P. (2016). Performance growth and opportunistic marketing spending. International Journal of Research in Marketing, 33, 711-724.
Joshi, A., & Hanssens, D. (2010). The Direct and Indirect Effects of Advertising Spending on Firm Value. Journal of Marketing, 74(1), 20-33.
Kundu, A., Kulkarni, P., & Murthy N.K, A. (2010). Advertising and Firm Value: Mapping the relationship between Advertising, Profitability and Business Strategy in India. Changing Ideas in Strategy (eds: Arun Sinha), Narosa Publishing.
Luo, X. (2008). When Marketing Strategy First Meets Wall Street: Marketing Spendings and Firms’ Initial Public Offerings. Journal of Marketing, 72(5), 98-109.
Luo, X., & de Jong, P. (2012). Does advertising spending really work? The intermediate role of analysts in the impact of advertising on firm value. Academy of Marketing Science, 40, 605-624.
Rao, R., & Bharadwaj, N. (2008). Marketing Initiatives, Expected Cash Flows, and Shareholders’ Wealth. Journal of Marketing, 72(1), 16-26.
Ritter, J. (1991). The Long-Run Performance of Initial Public Offerings. The Journal Of Finance, 46(1), 3-27.
Ryoo, J., Q. Jeon, J., & Lee, C. (2016). Do marketing activities enhance firm value? Evidence from M&A transactions. European Management Journal, 34, 243-257.
Srinivasan, S., & Hanssens, D. (2009). Marketing and Firm Value: Metrics, Methods, Findings, and Future Directions. Journal of Marketing Research, 46(3), 293-312.
Srivastava, R., Shervani, T., & Fahey, L. (1998). Market-Based Assets and Shareholder Value: A Framework for Analysis. Journal of Marketing, 62(1), 2-18.
Zinkhan, G., & Verbrugge, J. (2000). The Marketing/Finance Interface: Two Divergent and Complementary Views of the Firm. Journal of Business Research, 50, 143-148