استرمن، د. ج. (1387)؛ پویاییشناسی سیستم، مترجمان ا. اصلیزاده، ع. سلوکدار، ک. شاهقلیان، و ع. زندهبافنده، تهران: ترمه.
استروالدر، ا.، و پیگنیور، ا. (1391)؛ خلق مدل کسبوکار، مترجمان غ. توکلی، ب. وطندوست، ح. ساروقی، و ب. توفیقی، تهران: آریانا قلم.
بهارمست، ع. (1390)؛ تعیین عوامل مرتبط با قصد خرید در تجارت الکترونیکی (مورد مطالعه: شرکت قطارهای مسافربری رجا)، ص 150.
چیذری، ا.، یوسفی، ع. و موسوی، ح. (1385)؛ «بررسی بازارهای هدف صادراتی گیاهان زینتی ایران»، اقتصاد کشاورزی و توسعه، صص 47-66.
حاجی حیدری، ن. و سید جوادین، س. (1390)؛ «توسعه و تغییر مدل کسبوکار با به کارگیری رویکرد پویایی سیستمها»، فصلنامه علوم مدیریت ایران، صص 1-17.
شاملو، ا.، زارعی، ب.، و سلامزاده، آ. (1388)؛ «طراحی مدل کسبوکار شرکتهای ICT: مطالعه موردی شرکت مخابرات ایران»، فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، صص 25-51.
شفیعی نیکآبادی، م.، و جلیلی بوالحسنی، ا. (1389)؛ «نقش نیروهای رقابتی پورتر در انتخاب مدل کسبوکار الکترونیک در صنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)»، رشد فناوری، صص 9-14.
صادقیپور، ع. (1391)؛ «بررسی نظریه حراج و کاربردهای آن در مدیریت»، ریاضی شریف، صص 57-68.
صفرزاده، ح.، و جعفری، م. (1390)؛ «بررسی نقش عوامل مدل سه شاخگی مدیریت (ساختار، زمینه و رفتار) در استقرار حراج الکترونیک»، پژوهشگر، صص 51-70.
نیکوئی، ع.، و بخشوده، م. (1389)؛ «بررسی اثرات توسعه بازار حراج گل و گیاهان زینتی بر منافع عوامل بازاریابی در ایران: مطالعه موردی بازار گل رز شاخه بریده در اصفهان»، اقتصاد کشاورزی، صص 103-134.
نیکوئی، ع.، رفعتی، م.، و بخشوده، م. (1388)؛ «بررسی ساختار بازار و نظام بازاریابی گل و گیاهان زینتی در ایران»، اقتصاد و توسعه کشاورزی، صص 134-146.
Hajiheydari, N., & Zarei, B. (2013); “Developing and manipulating business models applying system dynamics approach”, Journal of Modelling in Management, pp. 155-170.
Ingenbleek, P., Ederer, P. & Christensen, J. (2007); Flora Holland Flower Auctions: A Dutch Merger in the Face of Globalization.
Kambil, A., & Van Heck, E. (1995); Information Technology, Competition and Market Transformations: Re-Engineering the Dutch Flower Auctions, pp. 1-43.
Klein, S. (1997); “Introduction To Electronic Auctions”, Electronic Markets, pp. 3-6.
Kumar, M., & Feldman, S. (1998); “Internet Auctions”, Proceedings of the 3rd USENIX Workshop on Electronic Commerce.
Van Heck, E., & Ribbers, P. (1997); “Experiences with Electronic Auctions in the Dutch Flower Industry”, Electronic Markets, pp. 29-34.
Wallin, J., Chirumalla, K., & Thompson, A. (2013); “Developing PSS Concepts from Traditional Product Sales Situation: The Use of Business Model Canvas. In Product-Service Integration for Sustainable Solutions”, Springer, pp. 263-274.
Wang, K., Wang, E., & Tai, C.-F. (2002); “A Study of Online Auction Sites in Taiwan: Product, Auction Rule, and Trading Type”, International Journal of Information Management, pp. 127-142.
Wijnands, Van Der Lans, K., & Hobs, J. E. (2006); “International Flower Networks”, 99 th EAAE Seminar Trust and Risks in Business Networks, Transparency and Risks in Marketing Channel Choice. Bonn.
Zolnowski, A., Weiß, C., & Böhmann, T. (2014); “Representing Service Business Models with the Service Business Model Canvas—The Case of a Mobile Payment Service in the Retail Industry”, 47th Hawaii International Conference on System Sciences, pp. 1-10.
Zott, C., Amit, R., & Massa, L. (2010); “The Business Model: Theoretical Roots, Recent Developments, and Future Research”, Heruntergeladen von http://ssrn. com/abstract, 1674384, pp. 1-45.