موضوعات = %D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C
تدوین الگوی تأثیر اخلاق بازاریابی زنان اینفلوئنسرآنلاین بر فروش کالاهای دیجیتال

دوره 28، شماره 109، دی 1402، صفحه 177-201

10.22034/ijts.2024.2014787.3917

ابوالفضل دانایی؛ شیلا معینی رستگار؛ غلامحسین مقیمی


ارائه مدل مناسب برای تبلیغات در بازاریابی دیجیتال در صنعت داروسازی در پساکرونا

دوره 27، شماره 108، مهر 1402، صفحه 51-87

10.22034/ijts.2023.2003870.3856

آمنه کنعانی تکمه داش؛ محمد علی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی؛ محسن خون سیاوش


بررسی رابطه بین مدیریت زنجیره تامین پایدار با عملکرد زیست محیطی و عملکرد مالی

دوره 22، شماره 85، اسفند 1396، صفحه 171-194

محمد رضا توکلی دهاقانی؛ شادی شاهوردیانی؛ حجت‌اله موسی پور


تخصیص منابع محدود به پیمانکاران با استفاده از روشهای FAHP و TOPSIS

دوره 21، شماره 82، خرداد 1396، صفحه 177-202

سید مهدی ساداتی لمردی؛ محمد خلیل زاده