کلیدواژه‌ها = %D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%87 %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %2F %D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%87 %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D9%81%D8%A7%D8%B2%DB%8C %2F %D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AC%D8%A7%D9%85 %D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%87 %DB%B1 %2F %D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C %D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%87 %DB%B2 %2F %D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%0D%0A%0A%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D8%B1%DB%8C
مدلسازی آمیخته بازاریابی فازی (مطالعه موردی صنعت باطری خودروهای شخصی)

دوره 13، شماره 51، شهریور 1388، صفحه 241-277

سیدحمید خدادادحسینی؛ مهران رضوانی