کلیدواژه‌ها = %D9%85%D8%B2%DB%8C%D8%AA %D9%86%D8%B3%D8%A8%DB%8C %D8%B5%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B9 %D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C %2F %D8%B1%D8%B4%D8%AF %D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C %D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86 %2F %DA%AF%D8%B4%D8%AA%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%D9%87
اثر مزیت نسبی صنایع فرهنگی بر رشد اقتصادی در ایران

دوره 24، شماره 94، فروردین 1399، صفحه 231-258

سارا حنجری؛ مهدی تقوی؛ فتح اله تاری؛ احمد جعفری صمیمی