Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اطلاعات آماری نشریه
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
راهنمای تنظیم مقاله
فرم های نشریه
هزینه های بررسی مقاله
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
نمایه کلیدواژه ها
همه دوره ها
دوره 28
دوره 27
دوره 26
دوره 25
دوره 24
دوره 23
دوره 22
دوره 21
دوره 20
دوره 19
دوره 18
دوره 17
دوره 16
دوره 15
دوره 14
دوره 13
دوره 12
همه
1
آ
5
ا
3
ب
1
پ
8
ت
ث
1
ج
1
چ
1
ح
1
خ
د
ذ
ر
ز
ژ
2
س
ش
ص
ض
ط
ظ
ع
غ
2
ف
ق
ک
گ
ل
4
م
ن
و
1
ه
ی
آ
آزادسازی تجاری / رشد اقتصاد ی / کیفیت نهادها
کیفیت نهادها و آثار آزادسازی تجاری در کشورهای در حال توسعه منتخب
[دوره 14، شماره 56، 1388 و 1389، صفحه 1-32]
ا
استانداردسازی / حقوق مالکیت فکری / محصول / مرحله وضع استاندارد / مرحله انتشار استاندارد و مرحله اجرای استاندارد / حقوق ایران
مبحثی از مباحث حقوق اقتصادی: استانداردسازی ١ محصولات و چالش های حقوق مالکیت فکری
[دوره 14، شماره 53، 1388 و 1389، صفحه 49-91]
اسرار تجاری / محیط دیجیتالی / کنوانسیون بروکسل / کنوانسیون لاه ه / وایپو / حقوق بین الملل خصوصی / مرجع صالح / حقوق ایران
مطالعه تطبیقی تعیین مرجع صالح رسیدگی به دعاوی حقوقی نقض اسرار تجاری در فضای دیجیتالی
[دوره 14، شماره 55، 1388 و 1389، صفحه 47-73]
اعتماد الکترونیکی / اعتماد برخط / تجارت الکترونیکی
اعتماد الکترونیکی: بررسی نقش تجربه خرید اینترنتی و دانش مشتری نسبت به کاربری اطلاعات و مکانیز مهای ایجاد امنیت
[دوره 14، شماره 55، 1388 و 1389، صفحه 235-267]
انتقال نامتقارن قیمت / آزمون علیت / کشش انتقال قیمت / مدل هوک
مطالعه رفتار انتقال قیمت در بازار گوشت مازندران
[دوره 14، شماره 56، 1388 و 1389، صفحه 177-194]
ایران/ صادرات کالاهای صنعتی / کیفیت زیست محیطی / ARDL
تأثیر صادرات صنعتی بر زیست محیط ایران
[دوره 14، شماره 55، 1388 و 1389، صفحه 183-212]
ب
بازار خرما / سیاست های حمایتی / مداخلات دولت / نرخ حمایت اسممی / عرضم خرمما / خرید تضمینی
مطالعه میزان و نحوه اثرگذاری سیاست ها و اقدامات دولت در بازار خرمای ایران
[دوره 14، شماره 54، 1388 و 1389، صفحه 201-219]
بخشبندی مشتریان / مدیریت ارتباط با مشتری / خوشه بندی / داده کاوی
بخش بندی مشتریان در صادرات پوشاک بر پایه الگوریتم های خوش هبندی
[دوره 14، شماره 56، 1388 و 1389، صفحه 59-86]
بخشبندی مشتریان / مدیریت ارتباط با مشتری /دادهکاوی
بخش بندی مشتریان صادراتی میو ههای خوراکی
[دوره 14، شماره 55، 1388 و 1389، صفحه 151-181]
پ
پسته / ایران/صادرات /var
بررسی عوامل موثر بر مزیتنسبی صادراتی و اولویتبندی بازارهای هدف پسته ایران
[دوره 14، شماره 55، 1388 و 1389، صفحه 213-233]
ت
تاکتیک های بازاریابی ارتباطی / رضایت ارتباطی / رفتار خرید / رفتار مصرف کننده / لیزرل
بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید در فروشگاه های پوشاک با استفاده از مدل معادلات ساختاری
[دوره 14، شماره 53، 1388 و 1389، صفحه 203-233]
تبانی / رقابت / واحد اقتصاد ی /توافق / رویه های هماهن گ / معافیت های کل ی / معافیت های انفرادی
تبانی واحدهای اقتصادی از دیدگاه حقوق رقابت اتحادیه اروپایی و ایران
[دوره 14، شماره 56، 1388 و 1389، صفحه 87-117]
تجارت درون صنعت / برآورد GMM / منطقه MENA / مزیت نسبی / هکشر اوهلی ساموئلسون
آزمون تئوری هکشر- اوهلین - ساموئلسن در تجارت درون صنعت ایران )رویکرد داده های ترکیبی پویا(
[دوره 14، شماره 54، 1388 و 1389، صفحه 1-23]
تجارت متقابل / بیع متقابل / مشروعیت / اصل حاکمیت اراده / ماهیت ویژه
تأملی فقهی حقوقی در قرارداد بیع متقابل
[دوره 14، شماره 54، 1388 و 1389، صفحه 111-143]
تصویر برند/ ویژگی وب سایت / وفاداری مشتری/ اعتماد مشتری/ خرید الکترونیکی
بررسی ویژگی های برند اینترنتی و وب سایت ها و تاثیر آن بر اعتماد و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی:خرید محصولات فرهنگی از طریق اینترنت)
[دوره 14، شماره 53، 1388 و 1389، صفحه 225-256]
تکنولوژی / الگوی فد ر / صادرات
اثر ترکیب تکنولوژیک صادرات بر رشد اقتصادی
[دوره 14، شماره 56، 1388 و 1389، صفحه 149-176]
توزیع درآمد / شاخص های کلان / FM-OLS / رولینگ
تاثیر شاخص های کلان بر توزیع درآمد در ایران )3131- 3131(
[دوره 14، شماره 54، 1388 و 1389، صفحه 25-55]
توسعه فناوری / عوامل کلیدی توسعه فناوری / بخش خصوصی ایران / بنگاه های کوچک و متوسط / سیاستگذاری دولت
شناسایی عوامل کلیدی توسعه فناوری بخش غیردولتی در ایران
[دوره 14، شماره 56، 1388 و 1389، صفحه 195-233]
ج
جهانیشدن / توزیع درآمد / ضریب جینی / باز بوودن تجواری / سورمای گوذاری متوتمی خارجی
بررسی تاثیر جهانی شدن بر توزیع درآمد در کشورهای عضو گروه دی هشت
[دوره 14، شماره 54، 1388 و 1389، صفحه 87-109]
چ
چابکی / زنجیره تأمین چابک / روش ماتریسی / تئوری گراف / رویکرد فازی
ارائه روشی برای اندازه گیری چابکی زنجیره تأمین با استفاده از ترکیب تئوری گراف، رویکرد ماتریسی و منطق فازی
[دوره 14، شماره 54، 1388 و 1389، صفحه 145-169]
ح
حمایت مؤسسات / گسترش بازاریابی / تحقیقات بازاریابی / مؤسسات خدمات بازاریابی / تبلیغات
استراتژی ها و سیاس تهای حمایت از مؤسسات خدمات بازاریابی
[دوره 14، شماره 55، 1388 و 1389، صفحه 109-150]
خ
خصوصی سازی / شرکت های دولتی / عملکرد / بورس تهران
بررسی تأثیر خصوص یسازی بر عملکرد شرکت های دولتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[دوره 14، شماره 55، 1388 و 1389، صفحه 75-105]
س
سبد مالی تخصیص یافته / معیار جهانی وزن دار / مجموع وزن دار / تابع مطلوبیت / بهینه سازی چند هدفه سبد ارزی
بهینه سازی سبدهای ارزی با استفاده از روش معیار جهانی
[دوره 14، شماره 53، 1388 و 1389، صفحه 1-22]
سیستم هوشمند هیبریدی / شبکه عصبی / سیستم خبره / شبکه عصبی / فازی / رتبه بندی اعتباری
طراحی سیستم هوشمند ترکیبی رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک ها با استفاده از مدل های استدلالی فازی ترکیبی
[دوره 14، شماره 53، 1388 و 1389، صفحه 159-201]
ف
فساد مالی/ رشد اقتصادی / داده های تابلویی
اثر کنترل فساد مالی بر رشد اقتصادی
[دوره 14، شماره 53، 1388 و 1389، صفحه 131-158]
فناوری اطلاعات و ارتباطات / تجارت الکترونیکیی / کسی و کیار الکترونیکیی / بازارییابی الکترونیکی / اینترنت / صادرات
بررسی تاثیر کاربرد تجارت الکترونیکی بر میزان صادرات فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی
[دوره 14، شماره 54، 1388 و 1389، صفحه 171-200]
م
مناقصه / قیمت گذاری / قیمت گذاری مناقصه ای / استراتژی برد / مدیریت تهیه پیشنهاد/ قیمت گذاری پیشنهاد/ احتمال برنده شدن / عدم اطمینان / بررسی فنی- مالی پیشنهاد مناقصه گران / قیمت نرمالایز شده براساس کیفیت / سود مورد انتظار / مدیریت ریسک/ قیمت سقف و کف
ارائه یک مدل دانش مبنا برای قیمت گذاری مناقصه ای به منظور بهینه سازی قیمت پیشنهادی در مناقصات
[دوره 14، شماره 53، 1388 و 1389، صفحه 93-130]
منطقه گرایی / سیکل های تجاری / آسیای جنوب غربی
بررسی جریان تجارت خارجی و تقارن سیکل های تجاری ایران با کشور های واقع در آسیای جنوب غربی
[دوره 14، شماره 56، 1388 و 1389، صفحه 33-58]
مهاجرت مغزها / رشد اقتصادی / سرمایه انسانی / سرمایه گذاری مستقیم خارج ی / تجارت / وجوه ارسالی نیروی کار / معادلات همزمان
بررسی و محاسبه اثر مهاجرت مغزها بر رشد اقتصادی ایران از طریق کانال های مستقیم و غیر مستقیم
[دوره 14، شماره 55، 1388 و 1389، صفحه 1-46]
موافقت نامه تجارت آزاد / شورای همکاری خلیج فارس تجارت / درآمدهای تعرف های / رفاه مصر فکنندگان / صادرات مجدد / قواعد مبدأ
چشم انداز منافع تجاری ایجاد منطقه تجارت آزاد با شورای همکاری خلیج فارس برای ایران
[دوره 14، شماره 56، 1388 و 1389، صفحه 119-147]
ه
همگرایی اقتصادی / منطقه آسیای جنوب غربی / مدل جاذبه
همگرایی اقتصادی در منطقه آسیای جنوب غربی
[دوره 14، شماره 53، 1388 و 1389، صفحه 23-47]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد