Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اطلاعات آماری نشریه
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
راهنمای تنظیم مقاله
فرم های نشریه
هزینه های بررسی مقاله
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
نمایه کلیدواژه ها
همه دوره ها
دوره 28
دوره 27
دوره 26
دوره 25
دوره 24
دوره 23
دوره 22
دوره 21
دوره 20
دوره 19
دوره 18
دوره 17
دوره 16
دوره 15
دوره 14
دوره 13
دوره 12
همه
1
آ
1
ا
2
ب
2
پ
7
ت
ث
1
ج
چ
ح
خ
د
ذ
2
ر
1
ز
ژ
1
س
ش
ص
ض
ط
ظ
1
ع
غ
ف
1
ق
1
ک
1
گ
ل
م
1
ن
و
5
ه
ی
آ
آزادسازی تجارت خدمات / بهرهوری کل عوامل / سرمایه انسانی / فناوری و کارایی
تحلیل اثرات آزادسازی تجارت خدمات بر بهره وری کل عوامل (مطالعه موردی کشورهای منتخب درحال توسعه)
[دوره 19، شماره 75، 1393 و 1394، صفحه 89-112]
ا
استفاده منصفانه قانونی / حقوق مصرفکننده / علائم تجاری / حقوق رقابت / دعوی نقض علامت
بررسی نظریه استفاده منصفانه قانونی (کلاسیک) در علائم تجاری توصیفی
[دوره 19، شماره 73، 1393 و 1394، صفحه 99-124]
ب
بازاریابی الکترونیکی / کاهش قیمت تمامشده / توسعه فضای رقابتی / الزامات حقوقی / ایران
مطالعه حقوقی آثار قانون گذاری در حوزه بازاریابی الکترونیکی: با تأکید بر کاهش قیمت تمام شده
[دوره 19، شماره 75، 1393 و 1394، صفحه 39-64]
بانک گشاینده اعتبار اسنادی/ تقلب ذینفع/ متقاضی اعتبار اسنادی/ حقوق امریکا
حقوق بانک گشاینده اعتبارسنجی در فرض تقلب ذینفع
[دوره 19، شماره 76، 1393 و 1394، صفحه 29-50]
پ
پایداری سود / رقابت بازار محصول / ساختارصنعت / شاخص هرفیندال ـ هیرشمن
بررسی پایداری سود، ساختار صنعت و قدرت بازار در بورس اوراق بهادار تهران
[دوره 19، شماره 76، 1393 و 1394، صفحه 1-28]
پیشگیری / ورشکستگی/ شرکت / حقوق تجارت بینالملل / راهنمای قانونگذاری ورشکستگی آنسیترال
پیشگیری از ورشکستگی شرکتها در حقوق تجارت بینالملل
[دوره 19، شماره 74، 1393 و 1394، صفحه 59-90]
ت
تأسیس شرکت تکنفره / لایحه جدید قانون تجارت / قانون شرکتهای هند و چین / شرکت با مسئولیت محدود / شخصیت حقوقی
قواعد حقوقی حاکم بر شرکتهای تجارتی تکنفره
[دوره 19، شماره 76، 1393 و 1394، صفحه 181-210]
تجاری سازی / تحقیقات دانشگاهی / الگوی تجاری سازی / روش دلفی
طراحی مدل جامع تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی با رویکرد دلفی
[دوره 19، شماره 75، 1393 و 1394، صفحه 139-170]
تغییرات نرخ ارز/ زنجیره قیمت/ اقتصاد ایران/ رابطه مبادله
تغییرات نرخ ارز و اثر آن بر زنجیره قیمتها در ایران
[دوره 19، شماره 74، 1393 و 1394، صفحه 1-38]
تکانههای قیمت نفت / مدل تعادل عمومی پویای تصادفی چندبخشی / مکتب کینزی جدید / رویکرد بیزی
تکانههای قیمت نفت و نوسانات اقتصادی در ایران در چارچوب مدل اقتصاد باز کینزی جدید
[دوره 19، شماره 76، 1393 و 1394، صفحه 83-114]
تورم / رشد اقتصادی / اثرات آستانهای / بهرهوری کل عوامل تولید
بررسی اثر تورم بر رشد در اقتصاد ایران
[دوره 19، شماره 73، 1393 و 1394، صفحه 145-170]
توریسم/ ارزش افزوده بخشهای اقتصادی/ الگوی P-VECM/ الگوی FMOLS
مخارج توریسم و ارزش افزوده بخشهای مختلف اقتصادی: شواهدی از کشورهای درحال توسعه
[دوره 19، شماره 75، 1393 و 1394، صفحه 19-38]
تولید ناخالص داخلی / امنیت اقتصادی / حکمرانی / کشورهای عضو جنبش عدمتعهد
تأثیر امنیت اقتصادی بر تولید ناخالص داخلی کشورهای منتخب G77
[دوره 19، شماره 76، 1393 و 1394، صفحه 115-150]
ج
جهانی شدن اقتصاد / پایداری زیست محیطی / کشورهای درحال توسعه / کشورهای توسعه یافته / داده های تابلویی
اثر جهانی شدن اقتصاد بر پایداری زیست محیطی: مقایسه کشورهای درحال توسعه و توسعه یافته
[دوره 19، شماره 75، 1393 و 1394، صفحه 1-18]
ر
رقابتپذیری / رقابت هزینهای / توان رقابت داخلی / توان رقابت صادراتی / مزیت نسبی
ارزیابی توان رقابتی صنعت مس ایران (مطالعه موردی شرکت ملی مس ایران)
[دوره 19، شماره 76، 1393 و 1394، صفحه 51-82]
رهبری استراتژیک در شرکتهای تولیدی/ دو سو توانی نوآوری/ مزیت رقابتی شرکتهای تولیدی
بررسی تأثیر رهبری استراتژیک بر مزیتهای رقابتی با میانجیگری «دو سو توانی نوآوری»
[دوره 19، شماره 74، 1393 و 1394، صفحه 91-114]
ز
زنجیره تأمین / آنتروپی شانون / روشهای تصمیمگیری چندمعیاره مبتنی بر تسلط / مدل مارتل و زاراس
رتبهبندی تأمینکنندگان با استفاده از تصمیمگیری چندمعیاره مبتنی بر تسلط آماری: مدل مارتل و زاراس (گروه تولیدی آرد البرز)
[دوره 19، شماره 74، 1393 و 1394، صفحه 115-141]
س
سیستم خبره / ریاضیات فازی / اعتبارسنجی / ریسک اعتباری
ارائه یک سیستم خبره فازی جهت اعتبارسنجی مشتریان حقیقی بانک
[دوره 19، شماره 73، 1393 و 1394، صفحه 1-28]
ع
علامت تجاری / کنوانسیون پاریس / حقوق مصرفکننده / صاحب علامت تجاری
مبانی حقوقی حمایت از علائم تجاری: نگاهی نقادانه به رای صادره در پرونده شرکت امریکایی هرشی و شرکت ایرانی شکوپارس
[دوره 19، شماره 76، 1393 و 1394، صفحه 151-180]
ق
قابلیت حسگری بازار / بازار محوری / آیندهپژوهی بازار / استراتژی صادرات / بهبود عملکرد صادرات
قابلیت حسگری بازار و استراتژی صادرات و تأثیر آنها بر بهبود عملکرد صادرات (مطالعه موردی: صادرکنندگان کاشی و سرامیک)
[دوره 19، شماره 73، 1393 و 1394، صفحه 125-144]
ک
کارایی / تابع مرزی تصادفی / بورس اوراق بهادار تهران
تجزیه و تحلیل کارایی نسبی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[دوره 19، شماره 73، 1393 و 1394، صفحه 55-76]
گ
گام ابتکاری / نانوفناوری / ثبت اختراع / سطح دانش موجود / شخص ماهر در رشته / بدیهی بودن اختراع
گام ابتکاری در اختراعات نانوفناوری
[دوره 19، شماره 73، 1393 و 1394، صفحه 77-98]
ن
نظریه برابری قدرت خرید / ریشه واحد / شکست ساختاری
بررسی تجربی نظریه برابری قدرت خرید در ایران با لحاظ شکست ساختاری
[دوره 19، شماره 74، 1393 و 1394، صفحه 143-164]
ه
هزینههای تجارت / جاذبه / محدودیت دوجانبه / دادههای ترکیبی
تعیین هزینههای تجارت ایران و عوامل مؤثر بر آن
[دوره 19، شماره 74، 1393 و 1394، صفحه 39-58]
همحرکتی ادوار تجاری/ یکپارچگیهای تجاری و مالی/ تشابه ساختار اقتصادی/ سیاستهای هماهنگ پولی و مالی
هم حرکتی پویای ادوار تجاری ایران و اعضای اکو
[دوره 19، شماره 75، 1393 و 1394، صفحه 113-138]
همکاری / تعامل پذیری / روابط بین سازمانی / تحلیل عاملی تأییدی مرتبه دوم
ارائه و اعتبارسنجی مدل سنجش تعامل پذیری در روابط بین سازمانی
[دوره 19، شماره 75، 1393 و 1394، صفحه 65-88]
همگرایی اقتصادی / سازمان همکاری اقتصادی (اکو) / اقتصادسنجی فضایی تابلویی
بررسی همگرایی اقتصادی کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو): رهیافت اقتصادسنجی فضایی تابلویی
[دوره 19، شماره 74، 1393 و 1394، صفحه 155-196]
همگرایی اقتصادی / مدل جاذبه / کشورهای حوزه دریای خزر
بررسی همگرایی اقتصادی میان ایران و کشورهای حوزه دریای خزر (کاربرد مدل جاذبه)
[دوره 19، شماره 73، 1393 و 1394، صفحه 29-54]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد