ا
-
ابراهیمی، عباس
شناسایی عوامل کلیدی توسعه فناوری بخش غیردولتی در ایران [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 195-233]
-
احمدی، پرویز
طراحی سیستم هوشمند ترکیبی رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک ها با استفاده از مدل های استدلالی فازی ترکیبی [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 159-201]
-
احمدی، محمد
استراتژی ها و سیاس تهای حمایت از مؤسسات خدمات بازاریابی [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 109-150]
-
اختیاری، مصطفی
بهینه سازی سبدهای ارزی با استفاده از روش معیار جهانی [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 1-22]
-
افشاری، زهرا
آزمون تئوری هکشر- اوهلین - ساموئلسن در تجارت درون صنعت ایران )رویکرد داده های ترکیبی پویا( [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 1-23]
-
امیری، مقصود
بهینه سازی سبدهای ارزی با استفاده از روش معیار جهانی [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 1-22]
-
ایزدیفرد، علیاکبر
تأملی فقهی حقوقی در قرارداد بیع متقابل [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 111-143]
ب
-
باقرزادهآذر، محمد
مدل تصمیمگیری فرآیند تحلیل شبکهای فازی برای گزینش تأمینکننده راهبردی [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 57-86]
-
بطا، فاطمه کبری
همگرایی اقتصادی در منطقه آسیای جنوب غربی [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 23-47]
-
بندریان، رضا
ارائه یک مدل دانش مبنا برای قیمت گذاری مناقصه ای به منظور بهینه سازی قیمت پیشنهادی در مناقصات [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 93-130]
-
بهراممیرزایی، آرش
طراحی سیستم هوشمند ترکیبی رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک ها با استفاده از مدل های استدلالی فازی ترکیبی [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 159-201]
پ
-
پوران، رقیه
بررسی و محاسبه اثر مهاجرت مغزها بر رشد اقتصادی ایران از طریق کانال های مستقیم و غیر مستقیم [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 1-46]
ث
-
ثاقب، حسن
چشم انداز منافع تجاری ایجاد منطقه تجارت آزاد با شورای همکاری خلیج فارس برای ایران [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 119-147]
ج
-
جعفرنژاد، احمد
ارائه روشی برای اندازه گیری چابکی زنجیره تأمین با استفاده از ترکیب تئوری گراف، رویکرد ماتریسی و منطق فازی [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 145-169]
-
جمالی، علی
شناسایی عوامل کلیدی توسعه فناوری بخش غیردولتی در ایران [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 195-233]
-
جوانمرد، حبیباله
بررسی ویژگی های برند اینترنتی و وب سایت ها و تاثیر آن بر اعتماد و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی:خرید محصولات فرهنگی از طریق اینترنت) [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 225-256]
-
جواهری کامل، مهدی
بررسی تأثیر خصوص یسازی بر عملکرد شرکت های دولتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 75-105]
د
-
درویش، مریم
ارائه روشی برای اندازه گیری چابکی زنجیره تأمین با استفاده از ترکیب تئوری گراف، رویکرد ماتریسی و منطق فازی [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 145-169]
-
دهمرده، نظر
تاثیر شاخص های کلان بر توزیع درآمد در ایران )3131- 3131( [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 25-55]
ر
-
رجبزاده قطری، علی
طراحی سیستم هوشمند ترکیبی رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک ها با استفاده از مدل های استدلالی فازی ترکیبی [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 159-201]
-
رضایی، عباسعلی
کیفیت نهادها و آثار آزادسازی تجاری در کشورهای در حال توسعه منتخب [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 1-32]
-
رضوی، سیدحسین
بهینه سازی سبدهای ارزی با استفاده از روش معیار جهانی [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 1-22]
س
-
سعادت، محمدرضا
استراتژی ها و سیاس تهای حمایت از مؤسسات خدمات بازاریابی [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 109-150]
-
سلطانزاده، علی اکبر
بررسی ویژگی های برند اینترنتی و وب سایت ها و تاثیر آن بر اعتماد و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی:خرید محصولات فرهنگی از طریق اینترنت) [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 225-256]
-
سلیمانیموحد، مریم
آزمون تئوری هکشر- اوهلین - ساموئلسن در تجارت درون صنعت ایران )رویکرد داده های ترکیبی پویا( [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 1-23]
ش
-
شاهآبادی، ابوالفضل
بررسی و محاسبه اثر مهاجرت مغزها بر رشد اقتصادی ایران از طریق کانال های مستقیم و غیر مستقیم [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 1-46]
-
شکیبایی، علیرضا
همگرایی اقتصادی در منطقه آسیای جنوب غربی [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 23-47]
-
شهبازی، محمد
بررسی تأثیر خصوص یسازی بر عملکرد شرکت های دولتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 75-105]
-
شهیکیتاش، مهیم
تاثیر شاخص های کلان بر توزیع درآمد در ایران )3131- 3131( [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 25-55]
ص
-
صادقی، محسن
مبحثی از مباحث حقوق اقتصادی: استانداردسازی ١ محصولات و چالش های حقوق مالکیت فکری [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 49-91]
-
صادقی، محسن
مطالعه تطبیقی تعیین مرجع صالح رسیدگی به دعاوی حقوقی نقض اسرار تجاری در فضای دیجیتالی [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 47-73]
-
صالحی، جمشید
بهینه سازی سبدهای ارزی با استفاده از روش معیار جهانی [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 1-22]
-
صباحی، احمد
اثر کنترل فساد مالی بر رشد اقتصادی [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 131-158]
-
صفدری، مهدی
تاثیر شاخص های کلان بر توزیع درآمد در ایران )3131- 3131( [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 25-55]
-
صمدی، منصور
بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید در فروشگاه های پوشاک با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 203-233]
ض
-
ضیغمی، محمد علی
بررسی جریان تجارت خارجی و تقارن سیکل های تجاری ایران با کشور های واقع در آسیای جنوب غربی [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 33-58]
ع
-
عابدین، محمدرضا
مطالعه میزان و نحوه اثرگذاری سیاست ها و اقدامات دولت در بازار خرمای ایران [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 201-219]
-
عالمتبریز، اکبر
مدل تصمیمگیری فرآیند تحلیل شبکهای فازی برای گزینش تأمینکننده راهبردی [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 57-86]
-
عبدالهی، مهدی
مطالعه میزان و نحوه اثرگذاری سیاست ها و اقدامات دولت در بازار خرمای ایران [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 201-219]
-
علیزاده، سمیه
بخش بندی مشتریان صادراتی میو ههای خوراکی [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 151-181]
-
علیزاده، سمیه
بخش بندی مشتریان در صادرات پوشاک بر پایه الگوریتم های خوش هبندی [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 59-86]
غ
-
غضنفری، مهدی
بخش بندی مشتریان صادراتی میو ههای خوراکی [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 151-181]
-
غضنفری، مهدی
بخش بندی مشتریان در صادرات پوشاک بر پایه الگوریتم های خوش هبندی [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 59-86]
ف
-
فارسیزاده، حسین
بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید در فروشگاه های پوشاک با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 203-233]
-
فتحاله، مهدی
بخش بندی مشتریان صادراتی میو ههای خوراکی [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 151-181]
-
فتحاله، مهدی
بخش بندی مشتریان در صادرات پوشاک بر پایه الگوریتم های خوش هبندی [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 59-86]
-
فشارکی، مجید
تأثیر صادرات صنعتی بر زیست محیط ایران [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 183-212]
ک
-
کازرونی، علیرضا
تأثیر صادرات صنعتی بر زیست محیط ایران [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 183-212]
-
کاویار، حسین
تأملی فقهی حقوقی در قرارداد بیع متقابل [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 111-143]
گ
-
گرشاسبی، علیرضا
چشم انداز منافع تجاری ایجاد منطقه تجارت آزاد با شورای همکاری خلیج فارس برای ایران [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 119-147]
ل
-
لطیفی، فریبا
اعتماد الکترونیکی: بررسی نقش تجربه خرید اینترنتی و دانش مشتری نسبت به کاربری اطلاعات و مکانیز مهای ایجاد امنیت [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 235-267]
م
-
مالکی، امین
اثر ترکیب تکنولوژیک صادرات بر رشد اقتصادی [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 149-176]
-
محقر، علی
ارائه روشی برای اندازه گیری چابکی زنجیره تأمین با استفاده از ترکیب تئوری گراف، رویکرد ماتریسی و منطق فازی [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 145-169]
-
معصومزاده، ابوالفضل
استراتژی ها و سیاس تهای حمایت از مؤسسات خدمات بازاریابی [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 109-150]
-
مقدسی، رضا
مطالعه رفتار انتقال قیمت در بازار گوشت مازندران [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 177-194]
-
ملکالساداتی، سعید
اثر کنترل فساد مالی بر رشد اقتصادی [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 131-158]
-
ملکمحمدی، سمیرا
بخش بندی مشتریان صادراتی میو ههای خوراکی [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 151-181]
-
ملکمحمدی، سمیرا
بخش بندی مشتریان در صادرات پوشاک بر پایه الگوریتم های خوش هبندی [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 59-86]
-
منطقی، خسرو
بررسی جریان تجارت خارجی و تقارن سیکل های تجاری ایران با کشور های واقع در آسیای جنوب غربی [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 33-58]
-
مهدوی راسخ، الهام
بررسی تاثیر جهانی شدن بر توزیع درآمد در کشورهای عضو گروه دی هشت [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 87-109]
-
مهرآرا، محسن
کیفیت نهادها و آثار آزادسازی تجاری در کشورهای در حال توسعه منتخب [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 1-32]
-
مهرابیبشرآبادی، حسین
بررسی عوامل موثر بر مزیتنسبی صادراتی و اولویتبندی بازارهای هدف پسته ایران [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 213-233]
-
مومن کاشانی، نوشین
اعتماد الکترونیکی: بررسی نقش تجربه خرید اینترنتی و دانش مشتری نسبت به کاربری اطلاعات و مکانیز مهای ایجاد امنیت [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 235-267]
-
میرزاده، اکبر
بررسی تأثیر خصوص یسازی بر عملکرد شرکت های دولتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 75-105]
ن
-
ناصحیفر، وحید
استراتژی ها و سیاس تهای حمایت از مؤسسات خدمات بازاریابی [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 109-150]
-
نجات، سیدامیر رضا
بررسی تأثیر خصوص یسازی بر عملکرد شرکت های دولتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 75-105]
-
نجارزاده، رضا
بررسی تاثیر جهانی شدن بر توزیع درآمد در کشورهای عضو گروه دی هشت [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 87-109]
-
نداف، مهدی
شناسایی عوامل کلیدی توسعه فناوری بخش غیردولتی در ایران [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 195-233]
-
نشاط، اکرم
بررسی عوامل موثر بر مزیتنسبی صادراتی و اولویتبندی بازارهای هدف پسته ایران [دوره 14، شماره 55، 1389، صفحه 213-233]
-
نورانی، محمد
بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید در فروشگاه های پوشاک با استفاده از مدل معادلات ساختاری [دوره 14، شماره 53، 1388، صفحه 203-233]
-
نوروزی، بیتا
بررسی جریان تجارت خارجی و تقارن سیکل های تجاری ایران با کشور های واقع در آسیای جنوب غربی [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 33-58]
-
نوروزی، قاسم
مطالعه رفتار انتقال قیمت در بازار گوشت مازندران [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 177-194]
-
نوروزیشمس، مشیتاله
تبانی واحدهای اقتصادی از دیدگاه حقوق رقابت اتحادیه اروپایی و ایران [دوره 14، شماره 56، 1389، صفحه 87-117]
ه
-
هاشمی، سیدمجید
بررسی تاثیر کاربرد تجارت الکترونیکی بر میزان صادرات فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 171-200]
ی
-
یاسایی، مهرداد
ارائه روشی برای اندازه گیری چابکی زنجیره تأمین با استفاده از ترکیب تئوری گراف، رویکرد ماتریسی و منطق فازی [دوره 14، شماره 54، 1389، صفحه 145-169]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد