آ
-
آسیان، سبحان
استفاده از تصمیمگیری چندمعیاره فازی در مدل کارت امتیازی متوازن برای بهبود عملکرد صنایع فولادی ایران [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 51-80]
ا
-
ابراهیمی، عباس
اندازهگیری توان رقابتی بانکها در نظام بانکداری ایران [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 187-222]
-
احراری، مهدی
استخراج شاخصهای ارزشگذاری و امتیازدهی مشتریان در بازاریابی خدمات بانکی [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 1-26]
-
اخلاصی، امیر
ارائه مدل پویایی سیستم برای ارزیابی تاثیر ابزارهای ارتباط با مشتری بر سودآوری شرکت [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 1-20]
-
اسماعیلیپور، الهام
بررسی تاثیر مداخلات دولت در بازار گوشت مرغ [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 137-168]
-
اسماعیلیپور، الهام
پیشبینی قیمت تخممرغ با استفاده از ARIMA، شبکه عصبی مصنوعی و هموارسازی هالت- وینترز [دوره 16، شماره 62، 1391، صفحه 49-72]
-
اصغریآقمشهدی، فخرالدین
عدم اجرای تعهد مستند به عمل متعهدله و اثر آن بر مسئولیت قراردادی متعهد [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 189-209]
-
افشاری، زهرا
بررسی ارتباط بین شدت تجارت دوجانبه و همزمانی ادوار تجاری ایران و اعضای اکو با استفاده از یک الگوی ترکیبی (Panel Data) [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 81-111]
-
البدوری، امیر
ارائه مدل کلنگر مبتنی بر ارزش عمر مشتریان برای مدیریت عملکرد در صنایع خدماتی توزیع شده جغرافیایی [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 43-90]
-
الهی، شعبان
تعیین عوامل موثر در پذیرش فناوری موبایل بانک از سوی مشتریان [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 27-49]
-
امیرشاهی، میراحمد
بررسی پذیرش تعمیم برند با استفاده از مدل Logit [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 167-188]
-
امیری، هادی
تحلیل ادغامهای عمودی در بنگاههای صادرکننده کشمش با اقتصاد هزینه مبادله [دوره 16، شماره 62، 1391، صفحه 125-151]
-
امینی، تکتم
بررسی ارتباط بین شدت تجارت دوجانبه و همزمانی ادوار تجاری ایران و اعضای اکو با استفاده از یک الگوی ترکیبی (Panel Data) [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 81-111]
ب
-
برزگردوین، مجتبی
آزادسازی تجاری کشاورزی [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 27-42]
-
برومند، بهمن
خدمات پشتیبانی تجاری و توسعه تجارت: تخمین اثرات (ایران و منتخبی از کشورها) [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 123-148]
-
بهرادمهر، نفیسه
استخراج شاخصهای ارزشگذاری و امتیازدهی مشتریان در بازاریابی خدمات بانکی [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 1-26]
پ
-
پارسا، سمانه
بررسی پذیرش تعمیم برند با استفاده از مدل Logit [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 167-188]
-
پدرام، مهدی
بررسی پذیرش تعمیم برند با استفاده از مدل Logit [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 167-188]
-
پرمه، زورار
بررسی تاثیر مداخلات دولت در بازار گوشت مرغ [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 137-168]
-
پرمه، زورار
پیشبینی قیمت تخممرغ با استفاده از ARIMA، شبکه عصبی مصنوعی و هموارسازی هالت- وینترز [دوره 16، شماره 62، 1391، صفحه 49-72]
-
پوران، رقیه
بررسی رابطه متقابل سرمایهگذاری مستقیم خارجی و تجارت در ایران [دوره 16، شماره 62، 1391، صفحه 1-28]
ت
-
توکلیمقدم، رضا
استفاده از تصمیمگیری چندمعیاره فازی در مدل کارت امتیازی متوازن برای بهبود عملکرد صنایع فولادی ایران [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 51-80]
ج
-
جعفری، عزیزاله
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین به روش تحلیل سلسلهمراتبی فازی (مطالعه موردی یک شرکت صنایع غذایی) [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 21-49]
-
جعفریصمیمی، احمد
فساد، اندازه دولت و درجه بازی اقتصاد در مدلهای رشد [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 113-134]
-
جلیلپور، پریناز
عدم اجرای تعهد مستند به عمل متعهدله و اثر آن بر مسئولیت قراردادی متعهد [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 189-209]
-
جهانگرد، اسفندیار
تحلیل عوامل موثر بر بهرهوری کل عوامل تولید در اقتصاد ایران [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 51-85]
چ
-
چشمی، علی
تحلیل ادغامهای عمودی در بنگاههای صادرکننده کشمش با اقتصاد هزینه مبادله [دوره 16، شماره 62، 1391، صفحه 125-151]
ح
-
حاجیپور، بهمن
بررسی تاثیر سبک و مقیاس ورود به بازار بر سودآوری شرکتها در صنایع غذایی و شیمیایی [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 87-103]
-
حدادی، مهدی
توسل به اقدامهای متقابل جمعی در سازمان جهانی تجارت [دوره 16، شماره 62، 1391، صفحه 29-48]
-
حسینی، میرزاحسن
تدوین مدل ارزیابی مدیریت روابط با مشتری [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 149-186]
-
حسینی، میرعبداله
خدمات پشتیبانی تجاری و توسعه تجارت: تخمین اثرات (ایران و منتخبی از کشورها) [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 123-148]
خ
-
خادم شریعت، سمیه
استخراج شاخصهای ارزشگذاری و امتیازدهی مشتریان در بازاریابی خدمات بانکی [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 1-26]
-
خدامیپور، احمد
ارزیابی تاثیر درآمد حاصل از صادرات بر قیمت سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 16، شماره 62، 1391، صفحه 75-100]
-
خلیلیان، صادق
تاثیر بیثباتی صادرات محصولات کشاورزی بر بخش کشاورزی [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 1-25]
د
-
دانایی، حبیباله
تدوین مدل ارزیابی مدیریت روابط با مشتری [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 149-186]
-
دیدهکنان، سیدمحمد
ارزیابی تاثیر درآمد حاصل از صادرات بر قیمت سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 16، شماره 62، 1391، صفحه 75-100]
ر
-
رسولیان، محسن
خدمات پشتیبانی تجاری و توسعه تجارت: تخمین اثرات (ایران و منتخبی از کشورها) [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 123-148]
ز
-
زروکی، شهریار
برآورد خط فقر در استان مازندران طی برنامههای توسعه اقتصادی- اجتماعی ایران [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 223-245]
-
زوارئیانکچومثقالی، منصوره
مطالعه رابطه بین کسری بودجه دولت و حساب جاری در اقتصاد ایران در دوره 1385-1342 [دوره 16، شماره 62، 1391، صفحه 193-221]
ش
-
شافعی، رضا
ارائه مدلی برای تحلیل و پیشبینی رفتار خرید مشتریها بر اساس تئوری کارکردی نگرش (مطالعه موردی صنعت خودرو ایران) [دوره 16، شماره 62، 1391، صفحه 153-192]
-
شاکریسیاوشانی، آزاده
بررسی عوامل موثر در توسعه صادرات فرش دستباف ایران (با رویکرد محیط کلان) [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 193-220]
-
شاهآبادی، ابوالفضل
بررسی رابطه متقابل سرمایهگذاری مستقیم خارجی و تجارت در ایران [دوره 16، شماره 62، 1391، صفحه 1-28]
-
شایان، علی
تعیین عوامل موثر در پذیرش فناوری موبایل بانک از سوی مشتریان [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 27-49]
-
شهمیری شورمستی، مجتبی
برآورد خط فقر در استان مازندران طی برنامههای توسعه اقتصادی- اجتماعی ایران [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 223-245]
ص
-
صفری، سعید
اندازهگیری توان رقابتی بانکها در نظام بانکداری ایران [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 187-222]
-
صفری، سعید
ارائه محصول جدید با استفاده از استنباطهای مشتریان مبتنی بر روشهای آماری بیزی [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 105-135]
-
صنایعی، علی
ارائه مدلی برای تحلیل و پیشبینی رفتار خرید مشتریها بر اساس تئوری کارکردی نگرش (مطالعه موردی صنعت خودرو ایران) [دوره 16، شماره 62، 1391، صفحه 153-192]
-
صیادزاده، علی
فساد، اندازه دولت و درجه بازی اقتصاد در مدلهای رشد [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 113-134]
ط
-
طائی، حسن
تحلیل عوامل موثر بر بهرهوری کل عوامل تولید در اقتصاد ایران [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 51-85]
-
طلوعی، پدرام
ارائه مدل پویایی سیستم برای ارزیابی تاثیر ابزارهای ارتباط با مشتری بر سودآوری شرکت [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 1-20]
ع
-
عابدینی، جواد
پتانسیلهای تجاری ایران با کشورهای اسلامی آسیای جنوب غربی در صنایع با فناوری بالا: سیاستهای راهبردی [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 135-166]
-
عبدالوند، ندا
ارائه مدل کلنگر مبتنی بر ارزش عمر مشتریان برای مدیریت عملکرد در صنایع خدماتی توزیع شده جغرافیایی [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 43-90]
-
عسگری، حشمتاله
تحلیل بهرهوری در صنایع استان ایلام [دوره 16، شماره 62، 1391، صفحه 101-123]
-
علمی، زهرا
فساد، اندازه دولت و درجه بازی اقتصاد در مدلهای رشد [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 113-134]
-
عنبری، احسان
ارائه محصول جدید با استفاده از استنباطهای مشتریان مبتنی بر روشهای آماری بیزی [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 105-135]
غ
-
غلامزاده، رسول
بررسی تاثیر سبک و مقیاس ورود به بازار بر سودآوری شرکتها در صنایع غذایی و شیمیایی [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 87-103]
ف
-
فتحی، یحیی
حمایت از حقوق مالکیت فکری در قالب تعاملات بینبخشی [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 91-122]
-
فتحیزاده، امیرهوشنگ
حمایت از حقوق مالکیت فکری در قالب تعاملات بینبخشی [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 91-122]
-
فرجی، مرتضی
بررسی عوامل موثر در توسعه صادرات فرش دستباف ایران (با رویکرد محیط کلان) [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 193-220]
-
فرقانی، علی
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین به روش تحلیل سلسلهمراتبی فازی (مطالعه موردی یک شرکت صنایع غذایی) [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 21-49]
-
فرقانی، محسن
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین به روش تحلیل سلسلهمراتبی فازی (مطالعه موردی یک شرکت صنایع غذایی) [دوره 16، شماره 61، 1390، صفحه 21-49]
ق
-
قاسمی، عبدالرسول
پیشبینی قیمت تخممرغ با استفاده از ARIMA، شبکه عصبی مصنوعی و هموارسازی هالت- وینترز [دوره 16، شماره 62، 1391، صفحه 49-72]
-
قاضیزاده، مصطفی
ارائه محصول جدید با استفاده از استنباطهای مشتریان مبتنی بر روشهای آماری بیزی [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 105-135]
-
قنبری، محمدحسام
تعیین عوامل موثر در پذیرش فناوری موبایل بانک از سوی مشتریان [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 27-49]
ک
-
کهنسال، محمدرضا
بررسی تاثیر مداخلات دولت در بازار گوشت مرغ [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 137-168]
-
کهنسال، محمدرضا
پیشبینی قیمت تخممرغ با استفاده از ARIMA، شبکه عصبی مصنوعی و هموارسازی هالت- وینترز [دوره 16، شماره 62، 1391، صفحه 49-72]
گ
-
گیلانپور، امید
بررسی تاثیر مداخلات دولت در بازار گوشت مرغ [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 137-168]
م
-
محمودی میمندی، محمد
تدوین مدل ارزیابی مدیریت روابط با مشتری [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 149-186]
-
مرادی، هادی
تاثیر شخصیت نام تجاری و شهرت سازمان بر شکلگیری ارزش ویژه نام تجاری [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 169-192]
-
معینی، علی
استخراج شاخصهای ارزشگذاری و امتیازدهی مشتریان در بازاریابی خدمات بانکی [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 1-26]
-
موتمنی، علیرضا
تاثیر شخصیت نام تجاری و شهرت سازمان بر شکلگیری ارزش ویژه نام تجاری [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 169-192]
-
میرجلیلی، یونس
تاثیر بیثباتی صادرات محصولات کشاورزی بر بخش کشاورزی [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 1-25]
ن
-
نادری، مژگان
تحلیل عوامل موثر بر بهرهوری کل عوامل تولید در اقتصاد ایران [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 51-85]
-
نظری، رضا
آزادسازی تجاری کشاورزی [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 27-42]
-
نوروزی، حسین
حمایت از حقوق مالکیت فکری در قالب تعاملات بینبخشی [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 91-122]
-
نوریزاده فیروزآبادی، سمیه
تاثیر بیثباتی صادرات محصولات کشاورزی بر بخش کشاورزی [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 1-25]
و
-
وزیرزنجانی، حمیدرضا
تدوین مدل ارزیابی مدیریت روابط با مشتری [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 149-186]
-
وصفیاسفستانی، شهرام
حمایت از حقوق مالکیت فکری در قالب تعاملات بینبخشی [دوره 16، شماره 64، 1391، صفحه 91-122]
ه
-
همتی، امین
تاثیر شخصیت نام تجاری و شهرت سازمان بر شکلگیری ارزش ویژه نام تجاری [دوره 16، شماره 63، 1391، صفحه 169-192]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد