نوع مقاله : مقاله پژوهشی
عنوان مقاله [English]
. (1390). ارائه مدل پویایی سیستم برای ارزیابی تاثیر ابزارهای ارتباط با مشتری بر سودآوری شرکت. پژوهشنامه بازرگانی, 16(61), 1-20.
. "ارائه مدل پویایی سیستم برای ارزیابی تاثیر ابزارهای ارتباط با مشتری بر سودآوری شرکت". پژوهشنامه بازرگانی, 16, 61, 1390, 1-20.
. (1390). 'ارائه مدل پویایی سیستم برای ارزیابی تاثیر ابزارهای ارتباط با مشتری بر سودآوری شرکت', پژوهشنامه بازرگانی, 16(61), pp. 1-20.
. ارائه مدل پویایی سیستم برای ارزیابی تاثیر ابزارهای ارتباط با مشتری بر سودآوری شرکت. پژوهشنامه بازرگانی, 1390; 16(61): 1-20.