نوع مقاله : مقاله پژوهشی
عنوان مقاله [English]
. (1391). ارائه محصول جدید با استفاده از استنباطهای مشتریان مبتنی بر روشهای آماری بیزی. پژوهشنامه بازرگانی, 16(63), 105-135.
. "ارائه محصول جدید با استفاده از استنباطهای مشتریان مبتنی بر روشهای آماری بیزی". پژوهشنامه بازرگانی, 16, 63, 1391, 105-135.
. (1391). 'ارائه محصول جدید با استفاده از استنباطهای مشتریان مبتنی بر روشهای آماری بیزی', پژوهشنامه بازرگانی, 16(63), pp. 105-135.
. ارائه محصول جدید با استفاده از استنباطهای مشتریان مبتنی بر روشهای آماری بیزی. پژوهشنامه بازرگانی, 1391; 16(63): 105-135.