نوع مقاله : مقاله پژوهشی
عنوان مقاله [English]
. (1391). استخراج شاخصهای ارزشگذاری و امتیازدهی مشتریان در بازاریابی خدمات بانکی. پژوهشنامه بازرگانی, 16(64), 1-26.
. "استخراج شاخصهای ارزشگذاری و امتیازدهی مشتریان در بازاریابی خدمات بانکی". پژوهشنامه بازرگانی, 16, 64, 1391, 1-26.
. (1391). 'استخراج شاخصهای ارزشگذاری و امتیازدهی مشتریان در بازاریابی خدمات بانکی', پژوهشنامه بازرگانی, 16(64), pp. 1-26.
. استخراج شاخصهای ارزشگذاری و امتیازدهی مشتریان در بازاریابی خدمات بانکی. پژوهشنامه بازرگانی, 1391; 16(64): 1-26.