. (1393). نگاهی به هویت برند و تاثیر آن بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت تولید کننده محصولات لبنی و فرآوردههای گوشتی کاله). پژوهشنامه بازرگانی, 18(71), 65-94.
MLA
. "نگاهی به هویت برند و تاثیر آن بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت تولید کننده محصولات لبنی و فرآوردههای گوشتی کاله)". پژوهشنامه بازرگانی, 18, 71, 1393, 65-94.
HARVARD
. (1393). 'نگاهی به هویت برند و تاثیر آن بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت تولید کننده محصولات لبنی و فرآوردههای گوشتی کاله)', پژوهشنامه بازرگانی, 18(71), pp. 65-94.
VANCOUVER
. نگاهی به هویت برند و تاثیر آن بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت تولید کننده محصولات لبنی و فرآوردههای گوشتی کاله). پژوهشنامه بازرگانی, 1393; 18(71): 65-94.