نوع مقاله : مقاله پژوهشی
عنوان مقاله [English]
. (1391). تاثیر بازارگرایی و گرایش کارآفرینانه بر نوآوری در کسب و کارهای کوچک و متوسط. پژوهشنامه بازرگانی, 17(65), 115-136.
. "تاثیر بازارگرایی و گرایش کارآفرینانه بر نوآوری در کسب و کارهای کوچک و متوسط". پژوهشنامه بازرگانی, 17, 65, 1391, 115-136.
. (1391). 'تاثیر بازارگرایی و گرایش کارآفرینانه بر نوآوری در کسب و کارهای کوچک و متوسط', پژوهشنامه بازرگانی, 17(65), pp. 115-136.
. تاثیر بازارگرایی و گرایش کارآفرینانه بر نوآوری در کسب و کارهای کوچک و متوسط. پژوهشنامه بازرگانی, 1391; 17(65): 115-136.