امیرشاهی، میر احمد؛ حمید رضا یزدانی و سمانه پارسا. (1391). تأثیرمیزان شناخت رده محصول وتمایز میان برندهای موجود درپذیرش تعمیم برند. اندیشه مدیریت راهبردی، 1(11):132-107.
حسینی، سید محمود؛ سید ابوالفصل ابوالفضلی و محمد رحیمی هلری.( 1388). بررسی تأثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر پاسخ مصرفکننده. فصلنامه چشم انداز مدیریت، شماره 32، ص 21.
سلیمانی، علی. (1389). شاخصهای مالی در ردیابی وضعیت و ارزش برند. فصلنامة برند، 5، ص 30-26.
سلامی، حبیب اله و مهدی نعمتی.(1392).بررسی ریسک سیستماتیک عملکرد و عوامل موثر بر شدت آن در محصول سیب در ایران : کاربرد الگوهای اتورگرسیون فضایی. اقتصاد و توسعه کشاورزی 27، 4: 299-288.
کاتلر فیلیپ، آرمسترانگ گری. (1391). اصول بازاریابی. ترجمه بهمن فروزنده، انتشارات آموخته. چاپ شانزدهم.
قربانی، محمد. (1388). مقدمهای بر اقتصاد شهر مشهد. طرح پژوهشی اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی شهرداری مشهد.
گزارش برند. (1387). وزارت بازرگانی، سازمان توسعه تجارت ایران، دفتراموربنگاهها.
Anselin, L. (2001). Rao’s score test in spatial econometrics. Journal of statistical planning and inference, 97(1), 113-139.
Anselin, L., and Florax, R. J. (1995). Small sample properties of tests for spatial dependence in regression models: Some further results. In New Directions in Spatial Econometrics (pp. 21-74). Springer Berlin Heidelberg.
Anselin, L., and Rey, S. (1991). Properties of tests for spatial dependence in linear regression models. Geographical Analysis, 23(2), 112-131.
Anselin, L. (1988), “Spatial Econometrics: Methods and Models”, Kluwer Academic Publisher.
Dadrasmoghadam, A., Ghorbani, M., Karbasi, A. R., & Kohansal, M. R. (2016). Determining the Optimum Brands Diversity of Cheese Using PSO (Case Study: Mashhad). Industerial Engineering and Mangement Systems, 15.
Grewal, R. Chakravarty, A. Ding, M. and Liechty, J. (2008). Counting chickens before the eggs hatch: Associating new product development portfolios with shareholder expectations in the pharmaceutical sector. International Journal of Research in Marketing, 25(4): 261−272.
Horrace, R.H, William, C.and Perloff J M. (2009).Variety: Consumer choice and optimal diversity. Food Marketing Policy. Center Research Report, No. 115.
Lesage, J. (1999), Spatial Econometrics,http://rri.wvu.edu/WebBook/LeSage/spatial/spatial.html
Osland, L. (2010). An application of spatial econometrics in relation to hedonic house price modeling. Journal of Real Estate Research, 32(3), 289-320
Srinivasan, R. Lilien, G. L. and Rangaswamy, A. 2008. Survival of high tech firms: The effects of diversity of product–market portfolios, patents, and trademarks. International Journal of Research in Marketing, 25(2): 119−128.