افلاطونی، عباس (1392)؛ تجزیه و تحلیل آماری با ایویوز در تحقیقات حسابداری و مدیریت مالی. تهران: انتشارات ترمه، چاپ اول.
حجازی، رضوان و فاطمه جلالی (1386)؛ بررسی عوامل بر هزینه سرمایه،پژوهشنامه علوم انسانی واجتماعی،دوره 7، ش24، صص13-30.
خانلری، امیر و بابک سهرابی (1387)؛ مدل علی بهبود و تعالی در ارتباط با مشتریان سازمان. علوم مدیریت ایران، ش 11، صص. 148-131.
رزمی،جعفر؛ سید فرید قادری و امین ذکایی آشتیانی (1389)؛ تحلیل شاخصهای ارزیابی رقابتی بودن بازار برق ایران. نشریه مدیریت بازرگانی، دوره 2، ش 5، صص 41- 60.
سلطانی، اصغر و مسعود نادم (1392)؛ بررسی تأثیر ساختار سرمایه و ساختار مالکیت بر محتوای اطلاعاتی EPS و DPS گزارش شده با استفاده از روش سود و بازده تجمعی برای شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. پیشرفتهای حسابداری، 5(2)، صص 70-45.
کردستانی، غلامرضا و عبدالاحد عباشی (1393)؛ بررسی تأثیر تمرکز مشتری بر عملکرد مالی شرکت. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت دارایی و تأمین مالی، سال دوم، ش 3، شماره پیاپی (6) پاییز1393، صص92-81.
مرادزاده فرد، مهدی و مجتبی عدیلی (1388)؛ بررسی رابطه ی بین دستکاری و فعالیتهای واقعی و هزینه حقوق صاحبان سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. فصلنامه بورس اوراق بهادار تهران، ش 7، صص54-35.
ملازاده، محمد؛ محمود لاری دشت بیاض و محمدجواد ساعی (1395)؛ تأثیر دانش مالی مدیرعامل بر روی مدیریت سود. فصلنامه پژوهشهای حسابداری مالی و حسابرسی، مقاله 3، دوره 8، ش 30، صص 60-37.
مهام،کیهان و محمد رضا حیدری (1393)؛ رشد سرمایهگذاری و رابطه بین ارزش بازار سهام، سود و ارزش دفتری حقوق صاحبان سهام. دانش حسابداری مالی، 1(2)، صص 98-79.
Balakrishnan, R., T. Linsmeier and M. Venkatachalan, (1996), Financial Benefits from JIT Adoption: Effects of Customer Concentration and Cost Structure, The Accounting Review, 71 (2), pp. 183-205.
Bhattacharya, N., Ecker, F., Olsson, P.M., Schipper, K., (2012). Direct and Ediated Associations Among Earnings Quality, Information Asymmetry, and the Cost of Equity.The Accounting Review 87, pp.449-482.
Campello, M., & Gao. J. (2017). Customer Concentration and Loan Contract Terms, Journal of Financial Economics, 123(1), pp.108-136.
Chang, H., Hall, C., & Paz, M. T. (2015). Customer Concentration and Cost Structure, American Accounting Association.
Dan Dhaliwal, J. Scott Judd, Matthew Serfling Sarah Shaikh (2015), Customer Concentration Risk and the Cost of Equity Capital, Journal of Accounting and Economics, Volume 61, Issue 1, February 2016, PP. 23–48.
Ellis, J. ; Fee, E.C. and Thomas, S. (2012). Proprietary Costs and the Disclosure of Information About Customers, Journal of Accounting Research, 50, PP.685-727.
Francis, J., Nanda, D., Olsson, P.M., (2008). Voluntary Disclosure, Earnings Uality, and Costof Capital. Journal of Accounting Research 46, pp.53–99.
Galbraith, K., (1952). American Capitalism: The Concept of Countervailing Power, Houghton Mi in, Boston, MA.
Habib, A., Hasan, M. M., Bhuiyan, M., & Uddin, B. (2015). Customer Concentration, Corporate Social Responsibility and Idiosyncratic Risk.
Hui, K.W., Klasa, S., Yeung, P.E., (2012). Corporate Suppliers and Customers and Accounting Conservatism. Journal of Accounting and Economics 53, pp.115-135.
Irvine, J. ; Park, S. and Yildizhan, C. (2013). Customer-Base Concentration , Profitability and Distress Across The Corporate Life Cycle. Working Paper, University of Georgia, PP.173-196.
Irvine, P. J., Park, S. S., & Yıldızhan, Ç.(2016). Customer-Base Concentration, Profitability, and the Relationship Life Cycle, The Accounting Review, 91(3), 883-906.
Itzkowitz, J., (2013). Customers and Cash: How Relationships Affect Suppliers’ Cash Holdings, Journal of Corporate Finance 19, 159-180.
Jackson, B. (1985). Winning and Keeping Industrial Customers: The Dynamics of Customer Relationships. Lexington, MA, Lexington Books.
Jorion, P., Zhang, G., )2009(. Credit contagion from counterparty risk. Journal of Finance 64,2053-2087.
Kolay, M., Lemmon, M., Tashjian, E., (2015), Distress-Related Spillover Effects in the Supply Chain: Information Revelation or Real Economic Cost? Working Paper,University of Utah.
Lustgarten, S., (1975). The Impact of Buyer Concentration in Manufacturing Industries, Review of Economics and Statistics, 57 (2), pp.125-132.
Mihov, A., & Naranjo. A. (2017). Customer-Base Concentration and the Transmission of Idiosyncratic Volatility Along the Vertical Chain, Journal of Empirical Finance, 40, pp.73-100.
Patatoukas, P.N. (2012), Customer-Base Concentration: Implications for Firm Performance and Capital Markets, The Accounting Review, 87, pp.363-392.
Titman, S., Wessels, R., (1988). The Determinants of Capital Structure Choice, Journal of Finance 43, pp.1-19.