حمیدی زاده، محمدرضا، اخوان، مریم، کاظمی، احمد. (1398). "شناسایی انواع تجربههای مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت". مدیریت بازرگانی، 11(3)، 585-608.
رستگار، علی. فیض، داوود. سبزی، هدا. (1392)، "ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاههای زنجیرهای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها"، چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره 13، ص 102-123.
سولومون، (1390)، "رفتار مصرفکننده"، انتشارات بازاریابی، حیدرزاده، کامبیز(مترجم).
موون، جان. مینور، مایکل. (1396)، "رفتار مصرفکننده"، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، حیدرزاده، کامبیز. (مترجم).
محمودی، محمد. (1391)، "تأثیرات اجتواعی، رواى شناختی و ویصگی هحصول بر رفتار خرید تفننی مشتریان"، چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره 10، ص 117-136.
نظری، محسن، اشکانی، مهدی، هزاوه حصار مسکن، بابک. (1394). "تاثیر انصاف قیمتی ادراکشده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافیجویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)". مدیریت بازرگانی، 7(4)، 967-984.
نظری، محسن. شاه حسینی، م.ع. و طباطبایی کلجاهی، و. (1394)، "تاثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت"، مدیریت بازرگانی، دوره 6، شماره 3، ص، 647-664.
نظری، محسن، قزلباش، مهسا. (1396). "بررسی تأثیر قالببندی پیام تخفیف و برند بر صرفهجویی ادراکشده، کیفیت ادراکشده و قصد خرید مصرفکنندگان". مدیریت بازرگانی، 9(1), 193-211.
نظری، محسن، حیدری، علی، حقیقی نسب، منیژه، سمیع زاده، مهدی. (1397). "فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراکشده در استراتژی قیمتگذاری پویا". مدیریت بازرگانی، 10(1)، 229-252.
نظری، محسن. حاج باقری، ث.ا. (1392)، "بررسی تاثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرآیند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو 206)"، مدیریت بازرگانی، دوره 5، شماره4، ص، 121-140.
Ahmetoglu, G., Furnham, A., & Fagan, P. (2014). Pricing practices: A critical review of their effects on consumer perceptions and behaviour. Journal of Retailing and Consumer Services, 21(5), 696-707.
Ajzen, I., & Fishbein, M. (2004). The Influence of Attitudes on Behavior. PP, 173-215.
Alford, B. L., & Engelland, B. T. (2000). Advertised reference price effects on consumer price estimates, value perception, and search intention. Journal of Business Research, 48(2), 93-100.
Biswas, A., & Blair, E. A. (1991). Contextual effects of reference prices in retail advertisements. The Journal of Marketing, 1-12.
Biswas, A., Wilson, E. J., & Licata, J. W. (1993). Reference pricing studies in marketing: a synthesis of research results. Journal of Business Research, 27(3), 239-256.
Burman, B., & Biswas, A. (2004). Reference prices in retail advertisements: moderating effects of market price dispersion and need for cognition on consumer value perception and shopping intention. Journal of Product & Brand Management, 13(6), 379-389.
Chandrashekaran, R. (2016). Consumers’ utilization of reference prices: the moderating role of involvement. Journal of Product & Brand Management, 21(1), 53-60.
Chandrashekaran, R., & Grewal, D. (2003). Assimilation of advertised reference prices: the moderating role of involvement. Journal of retailing, 79(1), 53-62.
Chandrashekaran, R., & Grewal, D. (2006). Anchoring effects of advertised reference price and sale price: the moderating role of saving presentation format. Journal of Business Research, 59(10), 1063-1071.
Chen, S.-F. S., Monroe, K. B., & Lou, Y.-C. (1998). The effects of framing price promotion messages on consumers’ perceptions and purchase intentions. Journal of retailing, 74(3), 353-372.
Choi, C., Joe, S. J., & Mattila, A. S. (2018). Reference price and its asymmetric effects on price evaluations: the moderating role of gender. Cornell Hospitality Quarterly, 59(2), 189-194.
Coulter, R. A., Price, L. L., & Feick, L. (2003). Rethinking the origins of involvement and brand commitment: Insights from postsocialist central Europe. Journal of consumer research, 30(2), 151-169.
Crompton, J. L. (2011). Using external reference price to reduce resistance to leisure service pricing increases. Managing leisure, 16(3), 207-215.
Della Bitta, A. J., Monroe, K. B., & McGinnis, J. M. (1981). Consumer perceptions of comparative price advertisements. Journal of Marketing Research, 416-427.
Devlin, J., Ennew, C., McKechnie, S., & Smith, A. (2007). A study of time limited price promotions. Journal of Product & Brand Management, 16(4), 280-285.
Greenwald, A. G., & Leavitt, C. (1984). Audience involvement in advertising: Four levels. Journal of Consumer research, 581-592.
Grewal, D., & Compeau, L. D. (2007). Consumer responses to price and its contextual information cues. Review of Marketing Research, 3, 109.
Grewal, D., Monroe, K. B., & Krishnan, R. (1998). The effects of price-comparison advertising on buyers’ perceptions of acquisition value, transaction value, and behavioral intentions. The Journal of Marketing, 46-59.
Gutenberg, J. & Quinn, J., M. (2017) “A Further Empirical Investigation into the Semantic Meaning of Advertising Price References,” Atlantic Marketing Journal, 6(1).
Hardesty, D. M., Bearden, W. O., Haws, K. L., & Kidwell, B. (2012). Enhancing perceptions of price-value associated with price-matching guarantees. Journal of Business Research, 65(8), 1096-1101.
Lemmerer, A., & Menrad, K. (2019). Acceptance of New Food Products: Reference Prices and Psychological Moderators of Heterogeneous Price Effects. Journal of Food Products Marketing, 1-21.
Johnson, J. W., & Cui, A. P. (2013). To influence or not to influence: External reference price strategies in pay-what-you-want pricing. Journal of Business Research, 66(2), 275-281.
Kopalle, P. K., & Lindsey-Mullikin, J. (2003). The impact of external reference price on consumer price expectations. Journal of retailing, 79(4), 225-236.
Krishnan, B. C., Dutta, S., & Jha, S. (2013). Effectiveness of exaggerated advertised reference prices: the role of decision time pressure. Journal of retailing, 89(1), 105-113.
Kumar, J., Li, L., Jiang, X. L., Kim, D.-Y., Lee, T. S., & Tripathy, S. (1998). Gradient force: The mechanism for surface relief grating formation in azobenzene functionalized polymers. Applied Physics Letters, 72(17), 2096-2098.
Leszczyc, P. T. P., Qiu, C., & He, Y. (2009). “Empirical testing of the reference-price effect of buy-now prices in internet auctions”. Journal of Retailing, 85(2), 211-221.
Lii, D. Y. S., & Lee, M. (2005). Consumers’ evaluations of online reference price advertisements. International Journal of Commerce and Management, 15(2), 101-113.
Lichtenstein, D. R., & Bearden, W. O. (1989). Contextual influences on perceptions of merchant-supplied reference prices. Journal of Consumer research, 55-66.
Lichtenstein, D. R., Burton, S., & Karson, E. J. (1991). The effect of semantic cues on consumer perceptions of reference price ads. Journal of Consumer research, 380-391.
Mazumdar, T., Raj, S., & Sinha, I. (2005). Reference price research: Review and propositions. Journal of marketing, 69(4), 84-102.
Mohr, L.A., D. Erog˘lu, and P.S. Ellen. 1998. The development and testing of a measure of scepticism toward environmental claims in marketers’ communications. The Journal of Consumer Affairs 32, no. 2: 30 - 55.
Sigurdsson, V., Foxall, G., & Saevarsson, H. (2010). In-store experimental approach to pricing and consumer behavior. Journal of Organizational Behavior Management, 30(3), 234-246.
Swain, S. D., Hanna, R., & Abendroth, L. J. (2006). How time restrictions work: The roles of urgency, anticipated regret, and deal evaluations. Advances in consumer research, 33, 523.
Urbany, J. E., Bearden, W. O., & Weilbaker, D. C. (1988). The effect of plausible and exaggerated reference prices on consumer perceptions and price search. Journal of Consumer research, 95-110.
Yin, T., & Paswan, A. K. (2007). Antecedents to consumer reference price orientation: an exploratory investigation. Journal of Product & Brand Management, 16(4), 269-279.
Zaichkowsky, J. L. (1988). Involvement and the price cue. Advances in consumer research, 15(1), 323-327.