امیری، حسین و مرجانه، بشخور (1396)؛ سیاستهای متنوعسازی عمودی و افقی صادرات و تاثیر آن بر روی رشد اقتصادی: رویکرد غیرخطی مارکف سوئیچینگ، فصلنامه پژوهشهای رشد و توسعه اقتصادی، 8(29)، 127-144.
انصاری، رضا (۱۳۸۷)؛ سیاست استراتژیک تجاری در کشورهای در حال توسعه: ملاحظات تکنولوژیکی و سیاستی، سومین کنفرانس مدیریت تکنولوژی، تهران، انجمن مدیریت تکنولوژی ایران.
حسن پور، یوسف و حسن، ثاقب (1383)؛ بررسی زمینههای مشارکت کشورهای ساحلی دریای خزر در تجارت کالایی، پژوهشنامه بازرگانی 8 (30)، 162-143.
ولی بیگی، حسن(1384)؛ شناسایی و اولویتبندی بازارهای هدف صادراتی صنایع غذایی ایران طی سالهای 1997-2003، پژوهش نامه بازرگانی، شماره 41.
یکتادوست، علیرضا (1399)؛ ایران، قدرت نوظهور صنعت داروسازی در جهان، سخنرانی در شرکت سرمایهگذاری و دارویی تأمین، 1399، https://www.tpicoholding.com/news/-/asset_publisher/rwH9D4ACBzag/content/---455
یعقوبی، پریسا (1391)؛ شناسایی بازارهای هدف صادراتی صنایع با فناوری بالا، طرح تحقیقاتی، موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
یعقوبی، پریسا (1392)؛ شناسایی بازارهای هدف صادراتی خدمات با فناوری بالا، طرح تحقیقاتی، موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
یعقوبی، پریسا و رضایی، مهدی (1397)؛ شناسایی بازارهای هدف کالاهای صنعتی با فناوری بالای ایران در کشورهای اسلامی، فصلنامه اقتصاد بانکداری اسلامی، 24، 89-110.
Alwang, J., & Siegel, P. B. (1994); Portfolio models and planning for export diversification: Malawi, Tanzania and Zimbabwe. The Journal of Development Studies, 30(2), 405-422.
Cameron, M., Viviers, W., & Steenkamp, E. (2017); Breaking the ‘big data’barrier when selecting agricultural export markets: an innovative approach. Agrekon, 56(2), 139-157.
Cuyvers, L., De Pelsmacker, P., Rayp, G., & Roozen, I. T. (1995); A decision support model for the planning and assessment of export promotion activities by government export promotion institutions—the Belgian case. International Journal of Research in Marketing, 12(2), 173-186.
Cuyvers, L., Steenkamp, E., Viviers, W., Rossouw, R., &Cameron, M. (2017); “Identifying Thailand’s high-potential export opportunities in ASEAN+3 countries”, Journal of International Trade Law and Policy, 16(1), 2-33.
De Pineres, S. A. G., & Ferrantino, M. (1997); Export diversification and structural dynamics in the growth process: The case of Chile. Journal of Development Economics, 52(2), 375-391.
Jansen van Rensburg, S. J., Viviers, W., Cameron, M., & Parry, A. (2019); Identifying export opportunities between IORA member states using the TRADE-DSM® methodology: a case study involving South Africa and Thailand. Journal of the Indian Ocean Region, 15(1), 78-96.
Kanellopoulos, N. C., & Skintzi, G. D. (2016); Identifying export opportunities for Greece. International Economics and Economic Policy, 13(3), 369-386.
Konstantakopoulou, I. (2020); Realistic export opportunities for the Greek economy’’. Economics Bulletin, 40(1), 87-95.