TY - JOUR ID - 6623 TI - الویت‌بندی عوامل موثر بر جذابیت بازارهای کیش با استفاده ازمدل‌سازی شبکه‌های بیزین JO - پژوهشنامه بازرگانی JA - IJTS LA - fa SN - 1735-0794 AU - حسنقلی‌پور, طهمورث AU - صفری, حسین AU - حسینی, فرشید AU - اجلی, مهدی AD - دانشیار دانشکد ه مدیریت دانشگاه تهران AD - استادیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران AD - دکترای سیاست‌گذاری بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران AD - عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی عبدالرحمن صوفی رازی زنجان Y1 - 2013 PY - 2013 VL - 17 IS - 65 SP - 1 EP - 26 DO - N2 - UR - https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_6623.html L1 - https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_6623_19080cac14d0588dafba970501ef8b49.pdf ER -