Institute for Trade Studies and Researchپژوهشنامه بازرگانی1735-0794Institute for Trade Studies and Research9149مقاله پژوهشیارائه مدل پویایی سیستم برای ارزیابی تاثیر ابزارهای ارتباط با مشتری بر سودآوری شرکتاخلاصیامیر طلوعیپدرام 1
کارشناس ارشد
01012012166112030092014300920142012https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_9149.html
unavailable
Institute for Trade Studies and Researchپژوهشنامه بازرگانی1735-0794Institute for Trade Studies and Research9150مقاله پژوهشیارزیابی عملکرد زنجیره تامین به روش تحلیل سلسلهمراتبی فازی (مطالعه موردی یک شرکت صنایع غذایی)جعفریعزیزاله 1فرقانیمحسن 2فرقانیعلی 3
عضو هیات علمی دپارتمان مهندسی صنایع دانشگاه علم و فرهنگ
کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه علم و فرهنگ
عضو هیات علمی پژوهشکده توسعه تکنولوژی جهاددانشگاهی
010120121661214930092014300920142012https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_9150.html
unavailable
Institute for Trade Studies and Researchپژوهشنامه بازرگانی1735-0794Institute for Trade Studies and Research9151مقاله پژوهشیاستفاده از تصمیمگیری چندمعیاره فازی در مدل کارت امتیازی متوازن برای بهبود عملکرد صنایع فولادی ایرانتوکلیمقدمرضا 1آسیانسبحان 2
استاد گروه مهندسی صنایع پردیس دانشگاههای فنی دانشگاه تهران
کارشناس ارشد مدیریت صنعتی
010120121661518030092014300920142012https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_9151.html
unavailable
Institute for Trade Studies and Researchپژوهشنامه بازرگانی1735-0794Institute for Trade Studies and Research9152مقاله پژوهشیبررسی ارتباط بین شدت تجارت دوجانبه و همزمانی ادوار تجاری ایران و اعضای اکو با استفاده از یک الگوی ترکیبی (Panel Data)افشاریزهرا 1امینیتکتم 2
استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا
کارشناس ارشد توسعه اقتصادی دانشگاه الزهرا
0101201216618111130092014300920142012https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_9152.html
unavailable
Institute for Trade Studies and Researchپژوهشنامه بازرگانی1735-0794Institute for Trade Studies and Research9153مقاله پژوهشیفساد، اندازه دولت و درجه بازی اقتصاد در مدلهای رشدجعفریصمیمیاحمد 1علمیزهرا 2صیادزادهعلی 3
استاد گروه اقتصاد دانشگاه مازندران
استادیار گروه اقتصاد دانشگاه مازندران
دانشجوی دکتری اقتصاد دانشگاه مازندران
01012012166111313430092014300920142012https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_9153.html
unavailable
Institute for Trade Studies and Researchپژوهشنامه بازرگانی1735-0794Institute for Trade Studies and Research9154مقاله پژوهشیپتانسیلهای تجاری ایران با کشورهای اسلامی آسیای جنوب غربی در صنایع با فناوری بالا: سیاستهای راهبردیعابدینیجواد 1
استادیار دانشکده مدیریت و اقتصاد
01012012166113516630092014300920142012https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_9154.html
unavailable
Institute for Trade Studies and Researchپژوهشنامه بازرگانی1735-0794Institute for Trade Studies and Research9155مقاله پژوهشیبررسی پذیرش تعمیم برند با استفاده از مدل Logitامیرشاهیمیراحمد 1پدراممهدی 2پارساسمانه 3
استادیار گروه مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا
دانشیار گروه اقتصاد و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا
کارشناس ارشد بازاریابی
01012012166116718830092014300920142012https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_9155.html
unavailable
Institute for Trade Studies and Researchپژوهشنامه بازرگانی1735-0794Institute for Trade Studies and Research9188مقاله پژوهشیعدم اجرای تعهد مستند به عمل متعهدله و اثر آن بر مسئولیت قراردادی متعهداصغریآقمشهدیفخرالدین 1جلیلپورپریناز 2
دانشیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران
کارشناس ارشد حقوق خصوصی
01012012166118920901102014011020142012https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_9188.html