%0 Journal Article %T ارائه مدلی برای تحلیل و پیش‌بینی رفتار خرید مشتری‌ها بر اساس تئوری کارکردی نگرش (مطالعه موردی صنعت خودرو ایران) %J پژوهشنامه بازرگانی %I موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی %Z 1735-0794 %A صنایعی, علی %A شافعی, رضا %D 2012 %\ 06/01/2012 %V 16 %N 62 %P 153-192 %! ارائه مدلی برای تحلیل و پیش‌بینی رفتار خرید مشتری‌ها بر اساس تئوری کارکردی نگرش (مطالعه موردی صنعت خودرو ایران) %R %X %U https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_9145_dd4be94fc4f398310f4ae3c388246c86.pdf