per
موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
پژوهشنامه بازرگانی
1735-0794
2676-7767
2013-12-01
17
68
1
32
6305
Research Paper
ارائه الگوی توسعه صادرات خدمات با فناوری بالا در جمهوری اسلامی ایران
Introducing a Model for Development of High Tech. Services Export for Islamic Republic of Iran
محمد نهاوندیان
1
الهمراد سیف
2
یحیی آل اسحاق
3
ابراهیم محمودزاده
mah@mut.ac.ir
4
نبیاله دهقان
5
بابک افقهی
bafghahi@yahoo.com
6
دکترای اقتصاد استاد پژوهشگاه علوم انسانی ایران
دکتری اقتصاد بینالملل دانشیار دانشگاه امام حسین
دکترای مدیریت راهبردی، رئییس اتاق بازرگانی صنایع و معادن تهران
عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر
دکترای مدیریت بازرگانی، عضو هیات علمی دانشگاه عالی دفاع ملی
دانشجوی دکترای مدیریت راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی
https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_6305_5d9ce2b180e6aa38550470be54ecd61b.pdf
per
موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
پژوهشنامه بازرگانی
1735-0794
2676-7767
2013-12-01
17
68
33
58
6306
Research Paper
عوامل موثر بر تجارت متقابل ایران با بلوکهای منطقهای
Factors Affecting Bilateral Trade between Iran and Regional Blocs
امیررضا سوری
amirsoory@yahoo.com
1
احمد تشکینی
atashkini@gmail.com
2
دانشجوی دکترای اقتصاد و عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
دکترای اقتصاد دانشگاه تهران و دانشیار موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_6306_e1763f29edb9cdbb994eb20117e719ec.pdf
per
موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
پژوهشنامه بازرگانی
1735-0794
2676-7767
2013-12-01
17
68
59
82
6307
Research Paper
بررسی عوامل بحرانی موفقیت در برنامهریزی منابع شبکههای ارزش خدماتی
Investigating Critical Success Factors in Planning for Service Value Networks
مهدی فتحاله
fathollahi2000@yahoo.com
1
مهردخت پورنادر
2
استادیار دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
پژوهشگر موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_6307_38366277b07956b21ee3d411e2d6bd33.pdf
per
موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
پژوهشنامه بازرگانی
1735-0794
2676-7767
2013-12-01
17
68
83
112
6308
Research Paper
تعیین و رتبهبندی فهرست محصولات خاص کشاورزی ایران در چارچوب مذاکرات دور دوحه
Identifying Special Products for Iran Agricultural Products in Terms of the Doha Round Negotiations (Numerical Taxonomy Approach)
بیتا رحیمیبدر
1
دانشگاه آزاداسلامی واحد کرج، گروه اقتصاد کشاورزی، کرج
https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_6308_e4c0191a32861f4470640648476830a0.pdf
per
موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
پژوهشنامه بازرگانی
1735-0794
2676-7767
2013-12-01
17
68
113
148
6309
Research Paper
نام تجاری و تمیز آن از مفاهیم مشابه
Trade Name' and It’s Distinction from Similar Concepts
علی زندوکیلی
zandvakili.ali@gmail.com
1
محسن صادقی
m_sadeghi@mrud.ir
2
دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق مالکیت فکری دانشگاه تهران
استادیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران
https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_6309_2e4794b97ef45fdbe6734617fa71fe80.pdf
per
موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
پژوهشنامه بازرگانی
1735-0794
2676-7767
2013-12-01
17
68
149
174
6310
Research Paper
اثر سرریز تحقیق و توسعه خارجی و سرمایه انسانی برکارایی فنی عوامل تولید
Impact of Foreign R&D Spillover and Human Capital on Technical Efficiency of Factors of Production
حمید سپهردوست
hamidbasu1340@gmail.com
1
ابوالفضل شاهآبادی
a.shahabadi@alzahra.ac.ir
2
علیرضا شجاعی
3
استادیار دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا
دانشیار دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا
کارشناس ارشد علوم اقتصادی دانشگاه بوعلی سینا
https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_6310_e7d4b4c039a32df18fb025af3bf2a591.pdf
per
موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
پژوهشنامه بازرگانی
1735-0794
2676-7767
2013-12-01
17
68
175
200
6311
Research Paper
برندسازی یکپارچه با رویکرد جهانی شدن بازار با استفاده از تئوری مفهوم سازی بنیادی
Conceptualization of Integrated Brand Engagement (IBE) with Globalization Approach and Grounded Theory Strategy (The Case of Automotive Industry
وهاب خلیلیشجاعی
1
سیدحمید خدادادحسینی
2
دکترای مدیریت بازرگانی بینالملل دانشگاه تربیت مدرس
دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس
https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_6311_438d8076de8289269aba87d0e566825f.pdf
per
موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
پژوهشنامه بازرگانی
1735-0794
2676-7767
2013-12-01
17
68
201
237
6312
Research Paper
تعیین معادل تعرفهای واردات محصولات صنعت فولاد ایران
Calculating the Equivalent Tariffs for the Iranian Steel Industry
زهرا عباسی
1
میرعبداله حسینی
hosseini.mir2010@gmail.com
2
پژوهشگر موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهشهای بازگانی
https://pajooheshnameh.itsr.ir/article_6312_76887015672f2e56d038ec0d6b324141.pdf