کلیدواژه‌ها = %D9%86%D9%85%D8%A7%D8%AF %D9%85%D8%B0%D9%87%D8%A8%DB%8C %2F %D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4 %D9%85%D8%B0%D9%87%D8%A8%DB%8C %D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%B4%D8%AF%D9%87 %2F %D8%AA%D8%B9%D9%87%D8%AF %D9%85%D8%B0%D9%87%D8%A8%DB%8C %2F %D9%82%D8%B5%D8%AF%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF %2F %D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C %D9%86%D9%85%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%86
تأثیر نمادهای اسلامی در بستهبندی بر قصد خرید مصرفکنندگان موادغذایی

دوره 20، شماره 79، شهریور 1395، صفحه 67-92

محسن اکبری؛ محمدحسن قلی‌زاده؛ معصومه زمردی