کلیدواژه‌ها = %D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87 %D9%85%D9%86%D8%B5%D9%81%D8%A7%D9%86%D9%87 %D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86%D8%B8%D9%88%D8%B1 %D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C %2F %D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA %D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C %2F %D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82 %D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87 %2F %D8%AD%D8%B3%D9%86%D9%86%DB%8C%D8%AA %2F %D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1
بررسی نظریه استفاده منصفانه از علامت تجاری غیر به منظور معرفی کالاها و خدمات

دوره 20، شماره 78، فروردین 1395، صفحه 125-148

سعید حبیبا؛ مجید حسین‌زاده؛ سمانه محبی‌فرد