کلیدواژه‌ها = %D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA %D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C %2F %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF %D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C %2F %D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1 %D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81 %DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87 %2F %D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%B4 %2F %DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8
ارائه یک مدل مفهومی از خرید اینترنتی کتاب و ارزیابی آن در دانشگاههای کشور

دوره 13، شماره 52، آذر 1388، صفحه 211-247

محمود جعفرپور؛ حسین رحمان‌سرشت