کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%AE%D8%B4%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86 %2F %D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA %D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7 %D8%A8%D8%A7 %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C %2F %D8%AE%D9%88%D8%B4%D9%87 %D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C %2F %D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%88%DB%8C
بخش بندی مشتریان در صادرات پوشاک بر پایه الگوریتم های خوش هبندی

دوره 14، شماره 56، آذر 1389، صفحه 59-86

مهدی غضنفری؛ سمیرا ملک‌محمدی؛ سمیه علیزاده؛ مهدی فتح‌اله