کلیدواژه‌ها = %D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA %D9%85%D8%A4%D8%B3%D8%B3%D8%A7%D8%AA %2F %DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B4 %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %2F %D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %2F %D9%85%D8%A4%D8%B3%D8%B3%D8%A7%D8%AA %D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %2F%0D%0A%0A%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA
استراتژی ها و سیاس تهای حمایت از مؤسسات خدمات بازاریابی

دوره 14، شماره 55، شهریور 1389، صفحه 109-150

وحید ناصحی‌فر؛ محمدرضا سعادت؛ ابوالفضل معصوم‌زاده؛ محمد احمدی