کلیدواژه‌ها = %D8%B2%D9%86%D8%AC%DB%8C%D8%B1%D9%87 %D8%AA%D8%A3%D9%85%DB%8C%D9%86 %2F %D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%BE%DB%8C %D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86 %2F %D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%AA%D8%B5%D9%85%DB%8C%D9%85%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C %DA%86%D9%86%D8%AF%D9%85%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D9%87 %D9%85%D8%A8%D8%AA%D9%86%DB%8C %D8%A8%D8%B1 %D8%AA%D8%B3%D9%84%D8%B7 %2F %D9%85%D8%AF%D9%84 %D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%84 %D9%88 %D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%B3
رتبهبندی تأمینکنندگان با استفاده از تصمیمگیری چندمعیاره مبتنی بر تسلط آماری: مدل مارتل و زاراس (گروه تولیدی آرد البرز)

دوره 19، شماره 74، خرداد 1394، صفحه 115-141

عزت‌اله اصغری‌زاده؛ سیدحسن احمدی؛ روشنک بهروز؛ علی حسینی‌قوچانی