کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %2F %D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C %D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C %2F %D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AA %D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87%D8%A7%DB%8C %2F %D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C %2F %D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF %D8%A7%D8%B5%DB%8C%D9%84 %2F %D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF %D8%AA%D8%A8%D8%B9%DB%8C %2F %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1 %D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%82 %D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1
سنجۀ حقوقی بازاریابی و کاربست آن در بازار اوراق بهادار

دوره 24، شماره 94، فروردین 1399، صفحه 177-203

ابراهیم عبدی‌پورفرد؛ محمد صادقی