کلیدواژه‌ها = %D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C %D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C %2F %D8%AA%D9%86%D9%88%D8%B9 %2F %D8%B3%D9%87%D9%85 %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF
عوامل موثر بر سهم برندهای پنیر در بازار مشهد با استفاده از اقتصاد سنجی فضایی

دوره 23، شماره 92، مهر 1398، صفحه 1-20

امیر دادرس مقدم؛ محمد قربانی؛ علیرضا کرباسی؛ محمدرضا کهنسال؛ محمود هاشمی تبار