کلیدواژه‌ها = %D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C %D8%AF%D8%B1 %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF %2F %D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4 %D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87 %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF %2F %D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87 %D9%BE%DA%98%D9%88%D9%87%DB%8C %2F %D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C %D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85
پیش بینی روند آینده مدیرت سرمایه گذاری در برند با مدل دینامیکی ارزش ویژه برند (شرکت بیمه البرز)

دوره 23، شماره 91، تیر 1398، صفحه 125-152

سمیه شافعی ها؛ عباس صالح اردستانی؛ محمدعلی افشارکاظمی